• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Process terminated with status -1073741510 (0 minute(s), 3 second(s))

Object Storage Arubacloud
0 głosów
735 wizyt
pytanie zadane 28 czerwca 2016 w C i C++ przez Pennyroyal Tea Nowicjusz (150 p.)
Witam. Ostatnio znalazłam kurs programowania w C++, a ponieważ zawsze chciałam się tego nauczyć - zaczęłam od zainstalowania code::blocks. Przy samym starcie, czyli standardowym F9, by wyświetliło się "hello world", pojawia się błąd. Otóż wyświetla się komunikat "Process terminated with status -1073741510 (0 minute(s), 3 second(s))". Jestem w tym kompletnie zielona (każdy kiedyś zaczyna) i nie mam pojęcia, co zrobić, by wszystko działało sprawnie, dlatego proszę o jak najbardziej dokładne instrukcje dla mnie. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 28 czerwca 2016 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
wybrane 28 czerwca 2016 przez Pennyroyal Tea
 
Najlepsza

Spróbuj:

sudo apt-get install xterm

komentarz 28 czerwca 2016 przez Pennyroyal Tea Nowicjusz (150 p.)
Mógłby ktoś dokładnie mnie nakierować? (kliknij tu, zrób to) Pierwszy raz się z tym spotykam. Tak, wiem, trochę wstyd być aż takim zielonym, żeby nie rozumieć prostych rzezcy, ale od czegoś trzeba zaczynać. Może za jakiś czas sama będę tłumaczyć innym każde zagadnienie osobno
komentarz 28 czerwca 2016 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Miałem ten sam problem na linuxie i instalacja tego pakietu pomogła.

  1. Odpalasz terminal
  2. wpisujesz: sudo apt-get install xterm
  3. podajesz hasło roota
  4. mi działało...

Teraz pytanie czy masz windę czy linuxa? 

komentarz 28 czerwca 2016 przez Pennyroyal Tea Nowicjusz (150 p.)
Właśnie wyszukiwałam to i wszędzie mowa o linuxie, a ja mam windowsa, stąd pogubienie się
komentarz 28 czerwca 2016 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)