• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Assebler pod mój komputer

Object Storage Arubacloud
0 głosów
250 wizyt
pytanie zadane 1 czerwca 2016 w Assembler przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
zamknięte 1 czerwca 2016 przez Avernis
Cześć. Jaki Kompilator do Asseblera byłby najlepszy pod mojego kompa?

Intel(R) Core(TM) i 7-5500U CPU @ 2.40GHz  2.40 GHz

8 gb ramu

64 bitowy system windows

windows 10 home

 

Nie znam się za bardzo na tych wszystkich parametrach, i jeśli nie podałem jakiś parametrów potrzebnych to jeszcze podam.

Najlepiej jakby Kompilator miał wbudowany edytor i kompilator. Nasm jakoś nie przypadł mi do gustu, a kod skompilowany z pomocą fasm nie chce działać
komentarz zamknięcia: Zdecydowałem się dać nasmowi jeszcze 1 szansę - opłaciło się :D

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 1 czerwca 2016 przez Michał Kazula Pasjonat (19,540 p.)

Nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić z tym Assemblerem u Ciebie na kompie?

Definicja - link 

To jakiś żart?

komentarz 1 czerwca 2016 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
Ups. CHyba źle to napisałem :/ chodzi mi o kompilator. p nasm, fasm
komentarz 1 czerwca 2016 przez Michał Kazula Pasjonat (19,540 p.)
Chyba koledze chodziło o środowisko programistyczne pod Assemblera :-p

Osobiście nie spotkałem się z czymś takim. A rozumiem że chodzi Ci o: edytor kodu + kompilator + linker.

Może to: MasmEd, VisualASM, WinASM.
0 głosów
odpowiedź 1 czerwca 2016 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)

A co mają parametry komputera do wyboru asemblera?

Polecam nasm

komentarz 1 czerwca 2016 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Jeśli się nie myle to model procka, bo dla każdego procka są inne rozkazy czy jakoś tak. Lecz ram i windows 10 co ma dogadania to już jakaś abstrakcja
komentarz 1 czerwca 2016 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
Pisałem że się na tym nie znam :/