#include <iostream>
#include "Kowboj.h"
#include <windows.h>
#include <cstdlib>
#include <conio.h>
#include <cstdio>
using namespace std;
void Poczatek()
{
Sleep(1000);
cout<<"-------------------------------"<<endl;
cout<<"| GRA W KOWBOJE |"<<endl;
cout<<"-------------------------------"<<endl;
Sleep(2000);
cout<<"Zeby zaatakowac nacisnij : 1"<<endl;
Sleep(1000);
cout<<"Zeby zablokowac nacisnij : 2"<<endl;
Sleep(1000);
cout<<"Zeby przeladowac nacisnij : 3"<<endl;
Sleep(1000);
cout<<"Nacisnij ""enter"" zeby zaczac:";
}
void Menu()
{
int runda=1;
int wybor;
getch(); // pobiera znak z klawiatury zeby zaczac Menu
cout<<"\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\b\\b\b\b\b\b\b"; // wykasowuje slowo "nacisnij enter..."
cout<<"Twoja rozgrywka rozpocznie sie za :";
for (int i=3; i>=0;i--)
{
Sleep(1000);
cout<<i<<"\b";
}
system("cls");
cout<<"1.ATTACK"<<" || "<<"2.BLOCK"<<" || "<<"3.RELOAD"<<endl;
cout<<"-----------------------------------------------"<<endl;
cout<<"Wybierz : ";
Ty atakuj;
cin>>wybor;
switch(wybor) // to musisz wlozyc w petle nieskonczona np. while hp !=0 albo dopoki ktorys z graczy nie jest martwy zrob zmienna
{
case 1:
{
atakuj.Atak();
runda--;
}
break;
case 2:
{
atakuj.Obrona();
}
break;
case 3:
{
atakuj.Przeladowanie();
}
default:
cout<<"Fail";
}
}
Ty::Ty(int hp,int am)
{
HP=hp;
ammo=am;
}
void Ty::Atak()
{
HP--;
if(HP==0)
{
cout<<"Strzal";
}
getchar();
}
void Ty::Obrona()
{
cout<<"Tarcza";
getchar();
}
void Ty::Przeladowanie()
{
if(ammo==6)
{
cout<<"pelny magazynek, zmarnowales ruch";
}
else
{
ammo++;
cout<<"Ladowanie , masz w magazynku "<<ammo<<" naboji";
}
getchar();
}
witam to tylko fragment kodu ale większość mianowicie mam tu problem że jak wybieram opcje 3 czyli przeladowanie to mi wypisuje wszystko co w voidzie zrobiłem ale do tego jeszcze się pojawia Default czyli oprócz void na końcu zdania mam jeszcze fail doklejone i czy wie ktoś jak wrzucić tego switch do pętli że ma się powtarzać dopóki HP w voidzie Atak(); będzie zero?
dziękuje