Cześć :)
Mam pytanie mianowicie jak by wyglądał if sprawdzający czy plik "save.txt" istnieje.
Obecny if: " if(zapis.good()==true) " wykonuje sie też w przypadku kiedy plik "save.txt" nie istnieje.
A nie powinien :P
Kod:
if(zapis.good()==true)
{
while( p_zapis )
{
system("cls");
cout<<"Chcesz wczytac poprzedni stan gry?"<<endl;
cout<<"1.Tak"<<endl;
cout<<"2.Nie"<<endl;
cout<<"Wybor:";
wybor4=getch();
if((wybor4>='3')||(wybor4=='0'))
{
cout<<endl;
cout<<"Nie ma takiej opcji!"<<endl;
system("pause");
}
if(wybor4=='2')
{
system("cls");
cout<<"Nazwij wioske:";
cin>>nazwa_wioski;
p_zapis=false;
}
if(wybor4=='1')
{
zapis.open("save.txt",ios::in);
//Wczytywanie zmiennych
zapis.close();
p_zapis=false;
}
}//Petla
}//If
else
{
system("cls");
cout<<"Nazwij wioske:";
cin>>nazwa_wioski;
}