• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka programowania od podstaw - VBA i SQL?

0 głosów
6,648 wizyt
pytanie zadane 18 marca 2016 w SQL, bazy danych przez jankiel89 Początkujący (450 p.)
Chciałbym zacząć naukę programowania i myślałem, żeby zacząć od HTML/CSS/JS...ale że jestem kompletnie zielony może warto było najpierw zamiast porywać się z motyką na słońce zacząć od makr w Excelu, VBA, potem SQL i znaleźć pracę w charakterze np. analityka? Mam 27 lat, pracuje w urzędzie i chciałbym się przebranżowić...ale z tym czasem po godzinach jest różnie. Być może jako analityk mając na co dzień w pracy styczność z VBA i SQL lepiej przyswajałbym kolejne etapy nauki. Z góry dzięki za każdą rade :)

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 18 marca 2016 przez Mar Cin Dyskutant (8,900 p.)
Cześć,jeżeli prędzej czy później chcesz iść w stronę HTML/CSS/JS to najlepiej od razu atakować te tematy,nie odkładać ich na później.Zacznij sobie od HTML,później dorzuć CSS,i tak sukcesywnie idź do przodu:)
komentarz 18 marca 2016 przez jankiel89 Początkujący (450 p.)
Dzięki za odpowiedź. Jeśli zaś chodzi o html/css/js to niekoniecznie musze iść w tą stronę. Bardziej chodziło o jakiś start a html wydawał się dobrym wyborem. Zastanawia mnie czy dobrym startem do np. programisty SQL, bazo danowca byłaby nauka Excela, VBA, SQL i rozpoczęcie pracy jako analityk w Banku, czy w innym korpo.
0 głosów
odpowiedź 18 marca 2016 przez Benek Szeryf (93,230 p.)
edycja 18 marca 2016 przez Benek