Witam, czytałem już o występujących u mnie błędach na innych forach. Ktoś poradził aby zmienić nazwę zmiennej, tak też zrobiłem i pomogło, program się kompiluje nie wyrzuca błędu. Jednak po kilku kompilacjach błąd wyskakuje ponownie już dla nowej nazwy zmiennej nic z tego nie kumam.
#pragma once
#include "SFML/Graphics.hpp"
#include "Scores.h"
#include "GameSettings.h"
#include "Player.h"
using namespace sf;
using namespace std;
class Engine
{
public:
Engine(RenderWindow &win, Sprite sprite_background, Font f_font);
~Engine();
RenderWindow *window;
void runEngine();
private:
RectangleShape playing_field;
Font font;
Sprite background;
Player player;
void draw();
void update();
};
#pragma once
#include "Snake.h"
#include "Game.h"
#include "SFML/Graphics.hpp"
#include <Windows.h>
using namespace sf;
using namespace std;
class Player
{
public:
Player();
~Player();
Snake snake[400];
Texture snake_texture;
Sprite headUP, headDOWN, headLEFT, headRIGHT;
Sprite tailUP, tailDOWN, tailLEFT, tailRIGHT;
Sprite CornerUR_LD, CornerDL_RU, CornerRD_UL, CornerDR_LU;
Sprite BodyUP_DOWN, BodyLEFT_RIGHT;
int parts_number;
void add_part();
void update();
private:
void set_texures();
void move();
};
Oraz błedy:
1>d:\c++\sfml projects\snake\snake\engine.h(29): error C3646: 'player': unknown override specifier
1>d:\c++\sfml projects\snake\snake\engine.h(29): error C4430: missing type specifier - int assumed. Note: C++ does not support default-int