• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity 3d multiplayer / Photon / hosting

Object Storage Arubacloud
+1 głos
1,310 wizyt
pytanie zadane 2 marca 2016 w C# przez mati2210 Obywatel (1,110 p.)
Witam otóż od pewnego czasu zacząłem programowanie sieciowe w unity3d i teraz postaram się jak najdokładniej przedstawić mój problem, ogólnie napisałem już w unity strukturę na zasadzie klient - serwer lecz oczywiście działa to tylko w sieciach lan lub ich symulatorach np hamachi(sorki jak źle napisałem) i nie wiem jak zrobić aby multi było powszechne w sensie ze każdy po pobraniu gry mógł sb zagrać multi bez hamachi itp. ogólnie Wiem że istnieje coś takiego jak photon i jak to działa ale jest tam ograniczenie max 20graczy(oczywiście się nie obrazę jak ktoś da link do dobrego kursu z photon), i mam pytanie czy to co napisałem mógłbym wyhostowac tak jak to się robi z stronami www? Czy trzeba jakoś inaczej, a czy by to działało gdybym wyhostowal web Player tak jak stronę? Sorki za to że dosyć nie spójną wypowiedź

1 odpowiedź

+3 głosów
odpowiedź 2 marca 2016 przez niezalogowany
wybrane 2 marca 2016 przez mati2210
 
Najlepsza
Wiesz, że nie potrzebujesz Photona? Unity udostępniło API, które jest wewnątrz Unity (UNet), w dodatku możesz hostować grę na serwerach Unity, wystarczy tylko taki projekt zarejestrować na https://multiplayer.unity3d.com/ dzięki czemu nie musisz się bawić w hamachi itd
komentarz 2 marca 2016 przez mati2210 Obywatel (1,110 p.)
Serio? Przed napisaniem tego szukałem coś na ten temat ale nic sensownego nie znalazłem, wielkie dzięki za szybką odp ogólnie to nie myślałem że będę robić gry multi na unity ponieważ zamierzałem robić tylko gry survival single Player ale gracze(których było mało) zrobić swoje i mn przekonali do multi :)
komentarz 2 marca 2016 przez mati2210 Obywatel (1,110 p.)
Ps ja właśnie napisałem serwer-klient na unity bez photon
komentarz 2 marca 2016 przez niezalogowany
To pewnie częściowo używałeś tego API, ogólnie to poszukaj np na YT informacji o UNet, bo dokumentacja wciąż nie jest kompletna (poszukaj też oficjalnych przykładów, z tego co pamiętam są podlinkowane gdzieś w dokumentacji i one używają UNet)

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 158 wizyt
pytanie zadane 25 grudnia 2016 w C# przez SkibaMaster Nowicjusz (200 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 148 wizyt
pytanie zadane 27 grudnia 2020 w C# przez Hubert Hetman Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 234 wizyt
pytanie zadane 20 lutego 2016 w C# przez natrov Gaduła (3,970 p.)

92,584 zapytań

141,434 odpowiedzi

319,669 komentarzy

61,967 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...