• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Program odpytujący. Jakiej technologii użyć ?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
164 wizyt
pytanie zadane 14 lutego 2016 w Nasze projekty przez pietrzakacper Mądrala (7,480 p.)
zamknięte 14 lutego 2016 przez pietrzakacper
Witam!

Zostało zlecone mi napisanie programu który będzie odpytywał użytkownika z losowo wybranych pytań i sprawdzał odpowiedź.

Mam do dyspozycji bazę ok 1000 pytań, wariantów i odpowiedzi w pliku .txt

Aplikacja ma charakteryzować się prostym i przejrzystym GUI.

Program musi działać na Windows XP 32 bit, dodatkowym atutem będzie łatwy port na Androida 2.2

Najlepiej czuje się pisząc w C++, a moje ulubione środowisko to Visual Studio. Miałem styczność z C# i też ten język mi odpowiada. Dodam jeszcze, że nie mam żadnego doświadczenia w pisaniu aplikacji użytkowych.

Moje pytanie brzmi, jakiej technologii użyć by napisanie tej aplikacji było przyjemne i jak najszybsze, oraz żeby dostępność materiałów do nauki tej technologii była jak największa ?

Z jednej strony słyszałem o framework-u QT, a z drugiej, że jak aplikacje okienkowe na Windows, to tylko C#.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź!
komentarz zamknięcia: Dostałem odpowiedź. Zdecydowałem się na C++ i Qt.

1 odpowiedź

+3 głosów
odpowiedź 14 lutego 2016 przez secsec Mądrala (7,250 p.)
wybrane 14 lutego 2016 przez pietrzakacper
 
Najlepsza