• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Moja gra charytatywna na iOS

+60 głosów
926 wizyt
pytanie zadane 12 lutego 2016 w Nasze projekty przez mach Użytkownik (680 p.)
edycja 26 lutego 2016 przez mach
Witam,

po wielu trudach, udało mi się w końcu umieścić w App Store moją grę. Gra jest darmowa i cały zysk z reklam przeznaczam na pomoc dla podwarszawskich schronisk dla zwierząt.

Zachęcam was do pobrania i wydania opinii czy gra się podoba. Wg mnie jest mega trudna, ale chciałem, aby taka była. Jeżeli wam się nie spodoba, to zawsze możecie potraktować to jak kliknięcie pajacyka:)

Na pewno poinformuje o zebranych środkach i o tym co udało się kupić. Do tej pory kupiłem już kilka paczek jedzenia dla psów z chorobami wątroby (schronisko bardzo takiej potrzebuje).

Trailer gry możecie zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=7SSmBkdaHQw

Gra do pobrania w App Store: https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=1081013974&mt=8

Inna moja gra z której już nie przeznaczam dochodów na cele charytatywne również dostępna jest w App Store i będę wdzięczny za samą opinię, ale nie namawiam, bo priorytetem jest dla mnie gra charytatywna. Moją akcję poparł również Karol Paciorek dając znać o grze swoim fanom.

Inna gra nazywa się "Simple Touchdown" i możecie ją znaleźć szukając Marek Chojecki lub po nazwie w App Store. Nie chce wklejać linka, bo tak jak opisałem zależy mi bardziej na tej grze, która ma pomóc.

EDIT:

Dostępna wersja na PC (bez reklam): http://pianodogstudio.pl/thinkbounce/

Pozdro

10 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 12 lutego 2016 przez pewolt Mądrala (5,900 p.)
Wlasciwie to sie zastanawiam czemu mi do glowy takie pomysy nie przychodza.

Dobra robota :)
komentarz 12 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Przyjdą. Jestem pewien:)

Dzięki!
+1 głos
odpowiedź 12 lutego 2016 przez xSvilen Mądrala (5,750 p.)
Jakim językiem pisana?
komentarz 12 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Gry robiłem w silniku nie pisałem ich od zera w xcode.

Kod jest mieszanką Obj-C oraz C. Ja sam piszę w Swift'cie, który jest bardzo podobny do ObjC, dlatego mogę robić potem modyfikacje w kodzie. Nawet w Swifcie nie czuje się na tyle mocny, aby bez pomocy generowania kodu np. collision shapes samemu to napisać.
+1 głos
odpowiedź 26 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Dostępna wersja na PC (bez reklam, sterowanie strzałkami): http://pianodogstudio.pl/thinkbounce/
0 głosów
odpowiedź 12 lutego 2016 przez Dash Nałogowiec (29,210 p.)
Cóż powiedzieć. Pomysł jest świetny. Szczerze jestem pod wrażeniem zarówno prostoty i "czystości" rozgrywki jak i oprawy graficznej. Jedynie mnie ta wstęga przy zatrzymywaniu piłeczki tak trochę... no nie wiem. Mocne 8.5/10. Uważam że dobrym pomysłem byłby port na androida, z wielką chęcią bym zagrał :).
komentarz 12 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
... plemnik:) chodziło Ci pewnie o to słowo:)

Dzięki za miłe słowa. W super początkowej fazie miała to być wiewiórka ninja z ciągnącą się opaska. Potem wyewoluowało to do właśnie plemnika, który dąży do wiadomego celu (inspirowane filmem "I kto to mówi"). Finalnie jest bliżej nieokreśloną piłeczką.

Pracuje nad portem na andorida, ale póki co średnio mi to wychodzi. Chociaż ze wstawianiem tego do App Store i eksportowaniem grafiki w odpowiedniej rozdzielczości przeszedłem już tyle katorgi, że nie zrażam się i będę walczył:)
komentarz 12 lutego 2016 przez kzlt Nowicjusz (100 p.)
dobra robota;)
komentarz 26 lutego 2016 przez Dash Nałogowiec (29,210 p.)
Dobra, jestem w domu, pobrałem, pograłem i... Pomysł na grę jest genialny, sterowanie ujdzie, chociaż jest trochę nielogiczne/nieintuicyjne. Tak jakby wbrew fizyce. Wstążka za piłką dziwnie się zachowuje, nie lepiej byłoby dać emiter cząstek ? Poprawiłbym też imo menu, odcina się od reszty flat designowej gry swoją... paintowością? Wybacz że w negatywnym tonie, ale może pomoże Ci to ją trochę ulepszyć :).
0 głosów
odpowiedź 12 lutego 2016 przez easytodo Mądrala (5,240 p.)
Świetna sprawa! Postaraj się wrzucić ją też na Androida, bo jest to bardziej popularna platforma i myślę że więcej ludzi (w tym ja!) się nią zainteresuje :) Wielkie propsy!
komentarz 13 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Będę starał się portować ją na Androida. Już nawet zorganizowałem sobie jakiś stary telefon z tym systemem (tylko nie aktualnym), aby móc przetestować. Dzięki za miłe słowa.
komentarz 13 lutego 2016 przez Eryk Andrzejewski VIP (101,370 p.)
Zawsze można wgrać custom ROMa i mieć nową wersję androida :)
0 głosów
odpowiedź 14 lutego 2016 przez Mizukage Pasjonat (21,880 p.)
Oby więcej takich programistów, sam nie gralem bo nie mam iOs ale widzialem trailer.
Wielki + że na psy.
komentarz 14 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Dzięki. Póki co idzie raczej słabo. Pierwszego dnia coś skoczyło, ale teraz dziennych przychód z reklam wynosi ok. 1,5zł. Zawsze to coś. Postaram się powysyłać apke do recenzji zagranicznych serwisów. Może macie jakieś pomysły?
0 głosów
odpowiedź 14 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Póki co idzie raczej słabo. Pierwszego dnia coś skoczyło, ale teraz dziennych przychód z reklam wynosi ok. 1,5zł. Zawsze to coś. Postaram się powysyłać apke do recenzji zagranicznych serwisów. Może macie jakieś pomysły?
komentarz 14 lutego 2016 przez Dash Nałogowiec (29,210 p.)
Dobrym pomysłem jest crosspromocja. Znajdź ludzi którzy także wydają aplikacje IOS i zrób pobranie/recka za pobranie/recenzję. Jest to dość skuteczne przynajmniej w google play, żeby wbić się do polecanych. Potem powinno iść z górki. Mówię to jednak bardziej z tego co zostało mi przez innych przekazane, sam dopiero w temacie raczkuję :).
komentarz 14 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
hmm brzmi ciekawie. Dzięki za radę
0 głosów
odpowiedź 14 lutego 2016 przez Hryniu292 Użytkownik (600 p.)
Bardzo fajny pomysł, a gra bardzo wciąga!!!
komentarz 14 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Dzięki:) Na dniach powinien wejść update, który sprawia, że po każdym trudniejszym etapie, zapisze się checkopint i po przegranej nie trzeba będzie zaczynać od początku. Dopiero po wyjściu do menu, gra się zrestartuje do początku. W ten sposób gra będzie bardziej zjadliwa:)
0 głosów
odpowiedź 26 lutego 2016 przez BanditPlayGame Użytkownik (600 p.)
Świetna gra!!!! Szkoda że nie na Androida bo sam bym pograł.
komentarz 26 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Chętnie bym ją wrzucił do Google Play, ale w tej chwili musiałbym zapłacić 50$ więc odkładam to na później. Gra nie zrobiła furory w AppStore i pobrało ją ok 120 urządzeń.

Z tego co się dowiaduje to w tej chwili jeżeli chcemy wydać coś w AppStore to albo dobry Marketing albo trzeba to zrobić przez wydawcę np Ketchup bo inaczej bardzo znikoma szansa na więcej niż 50 pobrań.
0 głosów
odpowiedź 26 lutego 2016 przez Mateusz11 Pasjonat (22,440 p.)

W grę nie grałem, ale widziałem trailer. Dobry pomysł na taką aplikację! Pewnie (kiedyś) zrobię taką aplikacje charytatywną 

Pozdrawiam

komentarz 26 lutego 2016 przez mach Użytkownik (680 p.)
Dzięki. Życzę powodzenia przy tworzeniu swojej. U mnie niestety bez sukcesu, bo udało się do tej pory zarobić 18zł. Plus taki, że jedna z osób, która była pod wrażeniem, wysłała mi 100zł do akcji:)

Będę próbował dalej:)

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 36 wizyt
0 głosów
3 odpowiedzi 2,979 wizyt
pytanie zadane 21 maja 2015 w Inne języki przez plaski.pl Nowicjusz (120 p.)
+5 głosów
1 odpowiedź 180 wizyt
Obowiązuje już zaktualizowany regulamin.

Czy wiesz, że nie musisz już odświeżać strony głównej?

Lista pytań i odpowiedzi aktualizuje się automatycznie!

38,612 zapytań

76,494 odpowiedzi

149,403 komentarzy

18,071 pasjonatów

Przeglądających: 247
Pasjonatów: 30 Gości: 217

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...