• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problem z freeglut'em !!!

Object Storage Arubacloud
0 głosów
147 wizyt
pytanie zadane 6 lutego 2016 w C i C++ przez Pixel040 Gaduła (3,100 p.)

po uruchomieniu wyskakuje taki blad

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 6 lutego 2016 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
Masz złe sterowniki, lub za stare
komentarz 6 lutego 2016 przez Pixel040 Gaduła (3,100 p.)
Z karty graficznej czy z czego ?
komentarz 6 lutego 2016 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
chyba z karty, bo na tym się opiera opengl, przynajmniej ten nowy, z starym chyba też, ale nie znam się na tym jakoś super dobrze(nie odpowiadam za ewentualne usterki, czytasz na własną odpowiedzialność, może się wydawać że trochę wiem, ale tak naprawdę gówno na ten temat wiem, zanim coś z sterownikami pokombinujesz poszukaj w internecie. Po prostu wpisz nazwę tego błędu: Unable...)
komentarz 6 lutego 2016 przez Pixel040 Gaduła (3,100 p.)
ma zaktualizowana
komentarz 6 lutego 2016 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
ej, a tak z innej beczki, robiłeś już gry 2d np. w sfml?
komentarz 6 lutego 2016 przez Pixel040 Gaduła (3,100 p.)
nie, nie robilem
komentarz 6 lutego 2016 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
To na razie olej opengl bo to nie będzie miało sensu. Zawsze powinno się zaczynać od robienia projektów 2d bo potem lepiej można zrozumieć 3d. Jeśli zaczniesz od razu od 3d to tak jak byś zaczął od programowania obiektowego nie znając proceduralnego i strukturalnego. SFML powinien ci działać nawet jak ci opengl nie działa, ja tak samo miałem na kompie mamy dopóki nie kupiłem własnego
komentarz 6 lutego 2016 przez Pixel040 Gaduła (3,100 p.)
ok, dzieki za rade

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 386 wizyt
pytanie zadane 6 lutego 2016 w C i C++ przez Pixel040 Gaduła (3,100 p.)
+3 głosów
2 odpowiedzi 1,225 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi