• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dodawanie bibliotek zewnętrznych do kodu NDK

0 głosów
371 wizyt
pytanie zadane 30 stycznia 2016 w C i C++ przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Mam nadzieję że ktoś z was miał już z tym kontakt. Chodzi mi o doddanie do istniejącego projektu (NativeActivity, IDE Eclipse) zbudowanej biblioteki. Utknąłem w momencie skompilowania jej, udaje mi się odpalić przykładowe programy, niestety za Chiny Ludowe nie wiem jak użyć jej w istniejącym już projekcie. Biblioteka to Box2D,

Nie dodaję żadnego kodu ponieważ sam nie wiem co miałbym wkleić.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 30 stycznia 2016 przez MetGang Nałogowiec (34,360 p.)

Niestety nie znam się na tym IDE, ale powinno ono zawierać takie coś jak Poject/Build Options. Poszukaj tam czegoś w stylu Linker Settings oraz Search Directories. W tym pierwszym dodaj nazwę swojej biblioteki (nazwę pliku .a) - zapewne libBox2D. W drugim (w Compiler oraz Linker) ścieżkę bezwzględną do katalogu z biblioteką (w katalogu powinna być plik .a oraz folder z includami - zapewne Box2D).

Tak to wygląda w moim przypadku na Code Blocks. Na twoim IDE nie powinno to się jakoś wielce różnić.

komentarz 30 stycznia 2016 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Czekaj, czekaj. My ciągle mówimy o Androidzie  :D ?
komentarz 30 stycznia 2016 przez MetGang Nałogowiec (34,360 p.)
Nie mam pojęcia :D Podaję sposób w jaki środowisko powinno móc współpracować z zewnętrzną biblioteką. Na Androidzie może to zupełnie inaczej wyglądać.
komentarz 30 stycznia 2016 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Wiem, nie jestem zupełnym żółtodziobem. Problem polega na tym że w przypadku androida NativeActivity jest dysponowane przez kod Javy (wirtualizacja), a dodawanie bibliotek odbywa sie wewnątrz plików konfiguracyjnych projektu. Jest to z deka bardziej skomplikowane.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 375 wizyt