• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Esej pytania odnośnie systemów operacyjnych wkrótce

Object Storage Arubacloud
0 głosów
300 wizyt
pytanie zadane 18 października 2015 w Systemy operacyjne, programy przez asgaard Obywatel (1,300 p.)
Witam

Wkrótce zaczynam przygotowania do napisania eseju (tematy będą podane w najbliższym czasie -będę poszukiwał polskich publikacji, studiuję poza granicami kraju na kierunku Computer Science) jak również poszukuję pomocy w łatwiejszym załapaniu Phyton-a, zaraz zapewne usłyszę że jest to łatwy język programowania, ale mi sprawia problemy i nie wiem skąd bierze się ten problem.
Czekam na propozycje lub na linki do stron gdzie mogę uzyskać pomoc odnośnie podanych powyżej problemów.

Z góry dziękuję

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 18 października 2015 przez furas Maniak (53,800 p.)

Grupy na Facebook:

- Python Poland: https://www.facebook.com/groups/pythonpl/

- Python: Pierwsze Kroki: 
https://www.facebook.com/groups/pythonpierwszekroki

Polskie Forum Pythona https://pl.python.org/forum/

---

Lubię Pythona ale nie będę Cię przekonywał, że jest łatwy. 
Jedni lubia robić wcięcia inni wolą zamykac w klamerki { } 
tak jak jedni wolą lody czekoladowe a inni śmietankowe. 
Jest tyle języków programowania - każdy powinien znaleźć sobie własny.

No ale chyba Ty chwilowo jesteś skazany na Pythona.

0 głosów
odpowiedź 19 października 2015 przez asgaard Obywatel (1,300 p.)
edycja 5 listopada 2015 przez asgaard
Ok. tematy na esej juz mam, spośród 7 muszę wybrać 3 i spośród tych trzech jeden, który najbardziej mi będzie pasował. Jak już wybiorę podam go i poproszę Was o pomoc.

Z góry dziękuję

Btw. potrzebuję trochę materiałów lub bardziej opinii o "Internet Rzeczy". Znalazłem dosyć sporo materiałów online, ale przydała by się jakaś własna opinia.