• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Co wybrać liceum czy technikum

Object Storage Arubacloud
+4 głosów
8,140 wizyt
pytanie zadane 3 września 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez veryhotshark Obywatel (1,620 p.)
Witam juz za rok już będę musiał wybrać czy pójść do liceum czy do technikum informatycznego w przyszłości chce robić gry na konsole itp dlatego chciałem na technikum informatyczne ale liceum lepiej przygotowuje do studiów wiec co wybrać bo w liceum tak informatyki nie uczą dużo

9 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 3 września 2015 przez Int_main Bywalec (2,850 p.)
Temat jest ciężki, bo nie wiemy nic o Twoim technikum. Jestem studentem informatyki na Politechnice Poznańskiej i powiem Ci tak, jeśli chcesz studiować informatykę, to wybierz liceum, bo tylko ono przygotuje Cię odpowiednio do matury, którą z roku na rok trzeba napisać lepiej, bo informatyka stała się strasznie popularna.
Nie słuchaj też wypowiedzi typu: "nie trzeba mieć studiów, by zostać programistą" - fakt, sam znam osoby pracujące, które studiów nie ukończyły, natomiast je zaczęły (i to jest pewna różnica), ale uczelnie dają ogromne możliwości i naprawdę wiele uczą, bo prędzej czy później spotkasz się z czymś czego sam nie zrozumiesz, nie spodoba Ci się lub wyda Ci się nieistotne, a uczelnia zmusi Cię do tego, byś to opanował i wedy okaże się, że faktycznie ma to sens i ułatwi Ci dalszy rozwój. Kolejnym argumentem jest to, że pracodawcy szukają stażystów/pracowników nigdzie indziej jak tylko na uczelniach.