• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Linux live i pliki

Object Storage Arubacloud
0 głosów
344 wizyt
pytanie zadane 26 sierpnia 2015 w Systemy operacyjne, programy przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
Witam,

chciabym zaznaczy, że jestem laikiem jeśli chodzi o Linuxa. Zrobiłem sobie Live disca z Kalim. Utworzyłem kilka plików, katalogów(na live'ie). Po restarcie zniknęły. Pojawia się pytanie czy zawsze po zrestartowaniu live'a będą ginąć mi pliki, ustawienia, konfiguracja itp.? Mogę temu zapobiec?

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 26 sierpnia 2015 przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)
Jak odpalasz z Live CD, to jest chyba informacja, że pliki będą usuwane.
komentarz 26 sierpnia 2015 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
Mam pena. Nie da się tego zmienić?
komentarz 26 sierpnia 2015 przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)
W sumie nie ma różnicy czy pen czy CD. Nie wiem czy nie było jakiegoś sposobu na to. Poszperaj na internecie, a najbardziej polecam forum ubuntu - najbardziej aktywne.
komentarz 26 sierpnia 2015 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Dzięki, szukamyyes

komentarz 27 sierpnia 2015 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

W sumie pozostało mi zainstalować go na penie. Czemu nie wink

komentarz 27 sierpnia 2015 przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)
Ja raczej polecam zabawę z witualną maszyną.
komentarz 27 sierpnia 2015 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
No właśnie chodzi o to, że mój VirtualBox nie radzi sobie z Kalim. Nie mogę go zainstalować. Jeśli mi się uda to z zalogowania nici. Przy pełnym ekranie maszyna wywala błędy. A po dzisiejszej próbie z VMware też szlag mnie trafił. Jeszcze gorzej.
komentarz 27 sierpnia 2015 przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)
Starałeś się wygooglować problem? Może zła konfiguracja?
komentarz 27 sierpnia 2015 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
Google nie wiem (o dziwo). Nauczyciele też bezradni.