Mam takii kod:
Import Foundation
import CustomStringConvertible
class Master {
let playerName : String = ""
let hp : Int = 0
let isAlive : Bool {
get{
return if hp > 0
let avatar : String? = nil
init (playerName: String, hp: Int, isAlive: Bool, avatar: String? = nil ) {
self.playerName = playerName
self.hp = hp
self.isAlive = isAlive
self.avatar = avatar
}
extension Master: CustomStringConvertible {
var description: String() {
if(avatar.isEmpty){
return name + " - (" + isAlive + " / " + hp + ") - Nie posada awatara"
}else{
return name + " - (" + isAlive + " / " + hp + ") - Posiada awatar"
}
}
}
}
Muszę do IsAlive dodać Computed property które na podstawie punktów życia gracza zwraca czy jest on martwy czy żywy. Utwórz tablicę 10 graczy o różnych nickach (wymyśl sam), o podanych punktach życia [0, 25, 50, 100, 0, 33, 0, 0, 10, 90] • Przefiltruj tablicę tak aby zwróciła tylko żywych graczy (na podstawie wartości stanu gracza) • Zamapuj wynikową tablicę tak aby zwróciła nicki żywych graczy • Wyświetl wynikową tablicę w postaci listy o formacie: