Witam robię grę opartą o bibliotekę Opengl dokładniej glut. Wszystko szło dobrze do puki nie zachciał działać mój program
KOD:
#include <math.h>
#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <glut.h>
float X=0;
float Y=0;
float Z=0;
void Display()
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glClearColor(1.0,1.0,1.0,1.0);
glTranslatef(X,Y,Z);
glBegin(GL_QUADS);
glColor3f(1.0,0.0,0.0);
glVertex3f(0.5,0.5,0.5);
glVertex3f(-0.5,0.5,0.5);
glVertex3f(-0.5,-0.5,0.5);
glVertex3f(0.5,-0.5,0.5);
glEnd();
glutPostRedisplay();
glLoadIdentity();
glutSwapBuffers();
}
void Reshape(int w,int h)
{
Display();
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
}
void KeyBoard(unsigned char c,int x,int y)
{
if(c=='d')
{
X+=0.1;
}
if(c=='a')
{
X-=0.1;
}
if(c=='w')
{
Z+=0.1;
}
if(c=='s')
{
Z-=0.1;
}
}
int main(int argc , char *argv[])
{
glutInit(&argc , argv);
glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE|GLUT_RGBA);
glutInitWindowSize(800,600);
glutCreateWindow("Game");
glutKeyboardFunc(KeyBoard);
glutDisplayFunc(Display);
glutReshapeFunc(Reshape);
glutMainLoop();
}
Chodzi mi głównie o to że pozycja Z się nie dodaje jedynie obiekt znika po kilku kliknięciach jak mam to zrobić pomóżcie PLS