Witam wszystkich mam problem w Unity3d mianowicie gdy chcę pobrać zmienną typu monety z tego skryptu:
using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;
public class Trigger : MonoBehaviour {
static float monety = 0f;
void OnCollisionEnter(Collision kolis)
{
if (kolis.gameObject.tag == "platforma" || kolis.gameObject.tag =="kuleczka") {
monety += 1;
Destroy (gameObject);
GameObject go = GameObject.FindWithTag ("coins");
go.GetComponentInChildren<Text> ().text = monety.ToString ();
}
}
}
ze skryptu:
public void Przyciskkup()
{
GameObject go = GameObject.FindWithTag ("coins");
Trigger trigger = go.GetComponent<Trigger> ();
if (trigger.monety) {
}
}
wtedy wyskakuje mi cos takiego:
Nie można uzyskać dostępu do członka „Trigger.monety” przy użyciu odwołania do wystąpienia. Należy użyć nazwy typu jako kwalifikatora. (CS0176) (Assembly-CSharp)
nie wiem o co chodzi z tym byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł bo prawie skończyłem swoje grę i tylko został mi ten problem