• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Moja witryna. Parę kamieni milowych.

Object Storage Arubacloud
+3 głosów
616 wizyt
pytanie zadane 14 stycznia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez No Lime Gaduła (4,540 p.)
edycja 14 stycznia 2016 przez No Lime
Witajcie. Chciałbym podzielić się z Wami moim projektem nad którym pracuję ostatnio dużo czasu. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w tworzeniu stron obiektowo, więc tak na prawdę ta strona jest moim treningiem praktycznym. Masa błędów do poprawy - to one tak na prawdę zabrały mi mój czas ale przy tym dały ogromną ilość wiedzy.

Nie będę się rozpisywać bo nie jest to arcydzieło ale chciałbym Was poprosić o ocenę mojej strony pod kątem jej ułożenia oraz kolorystyki. Nie wszystko jest jeszcze gotowe i z pozoru może wydawać się, że to mało jednak pod 'maską' kryje się najwięcej. Zatem również proszę o sprawdzenie mojego mechanizmu logowania/rejestracji. Konto administratora to: email - kikiengine123@gmail.com, hasło - testowe. Daje ono dostęp do panelu który jest w rozwijanym menu na navbarze jednakże nie daje ono jeszcze za dużo możliwości. Jeżeli chcecie założyć swoje - śmiało, tylko podajcie swój aktywny e-mail, ponieważ wysyłany jest kod aktywacyjny.

Podsumowując ciesze się, że mogę pokazać efekt swojej pracy bo gdy pierwszy raz wszedłem na to forum, potrafiłem wyświetlić wartość zmiennej w PHP. Pozdrawiam i czekam na konstruktywne opinie oraz krytykę. www.xxa.xaa.pl

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 14 stycznia 2016 przez Czort Nałogowiec (32,500 p.)
</head>
<div class="parallax-window" data-parallax="scroll" data-image-src="../img/parallax.jpg">    <br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br></div><body>
</div>





</div>
        </div>

</div>
<br>
<br>
<br>
<br>
    <!-- /.container --><!-- Footer -->
<div class="container">
        <hr>
        <footer>