• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak zrobić QUIZ na stronie?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,904 wizyt
pytanie zadane 11 stycznia 2016 w JavaScript przez Specyficzny Nowicjusz (190 p.)

Witam, chciałbym wykonać quiz, który wyglądałby podobnie do tego poniżej, chodzi o zupełnie inną dziedzinę pytań jednak o podobną mechanikę. 

W JS, jestem trochę zielony także potrzebuję pomocy.

Jak wykonać poniższy quiz, aby losowało z bazy danych 50 pytań, aby wszystkie pytania i odpowiedzi były pobierane z bazy danych. Kompletnie nie wiem jak mam to wykonać trochę próbowałem robić coś na własną rękę, ale nie wychodziło. Stronę mam już gotową tylko podpiąć skrypt quizu i bazę danych.
Byłbym wdzięczny za pomoc.

 

 

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 11 stycznia 2016 przez Frendom Pasjonat (18,900 p.)
Sam sobie odpowiedziales co masz zrobic. Musisz podpiac jakis skrypt ktory bedzie obslugiwal zdarzenia na stronie oraz baze danych. Zacznij od odpowiedniego zaprojektowania bazy danych, to na pewno ci pomoze. A jak cos probowales robic to pokaz co ci wyszlo i na czym utknales, bo nikt tutaj za ciebie gotowca nie da a nawet nie na tym nauka polega :)
komentarz 11 stycznia 2016 przez Specyficzny Nowicjusz (190 p.)
Dokładnie wiem, tylko na razie nie interesuje mnie zbytnio js, także uczyć się na razie nie zamierzam ale liznąć a i owszem. Dlatego w tej sytuacji planuję głębszą analizę, dziękuję za odpowiedź.

Zaraz to wszystko jakoś poukładam i dam znać.
komentarz 11 stycznia 2016 przez efiku Szeryf (75,160 p.)

"Zacznij od odpowiedniego zaprojektowania bazy danych, to na pewno ci pomoze." - błąd. 

Zacznij od mazaków tablicy i porób sobie zależności między klasami, o bazę się nie martw, bo baza jest zawsze na końcu, a dziś są ORM'y więc...

Podobne pytania

+3 głosów
1 odpowiedź 2,294 wizyt