Witam,
pracuję w jednej z firm spedycyjnych, w firmie nie mamy przypisanego komputera do danej osoby jest ich kilkanaście sztuk i tak naprawdę można usiąść na każdym logując się swoimi danymi do domeny. Za każdym razem gdy się zaloguję i uruchomię program OUTLOOK, owy program prosi mnie o wpisanie hasła do jedneego adresy e-mail, jeżeli zaznaczę "ptaszkiem" okno w stylu "zapamiętaj" to i tak za każdym razem muszę je wpisywać. Jest to hasło do globalnej skrzynki mailowej (w skrzynce posiadam 3 adresy email z których mogę wysyłać wiadomości, swój prywatny, globalny i jeszcze jeden (krajowy)). Mam do Was serdeczną prośbę, otóż czy istnieje możliwość zautomatyzowania tego procesu, w sensie, że gdy odpalam program OUTLOOK nie muszę ręcznie wpisywać hasła do przedmiotowego emaila globalnego? Stawiam dobrą butelkę wódki za Waszą pomoc.
Pozdrawiam