• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Egzamin zawodowy || Technik informatyk || Kilka pytań.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
374 wizyt
pytanie zadane 2 grudnia 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Krzychu Użytkownik (640 p.)
zamknięte 3 grudnia 2015 przez Krzychu
Witam jestem absolwentem technikum. Obecnie jestem po technikum ekonomicznym.

1. Istnieje możliwość abym bez żadnych kursów itp. przystąpił do egzaminu zawodowego z zupełnie innego przedmiotu.

 

Mam nadzięję że ktoś z tego forum, może wasze rodzeństwo, znajomi mieli podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam Krzychu.
komentarz zamknięcia: Problem rozwiązany.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 2 grudnia 2015 przez Frendom Pasjonat (18,900 p.)
aby przystapic do egzaminu zawodowego z danej kwalfikacji to musisz miec zaliczone przedmioty, ktore wlasnie w sklad tej kwalfikacji sie zaliczaja
komentarz 2 grudnia 2015 przez Krzychu Użytkownik (640 p.)
Czyli musiałbym nawet zaocznie udać się na informatyke a dopiero wtedy będę mógł przystąpić do egzaminu. Wiesz może które przedmioty wchodziły w skład tej kwalifikacji. Jeśli chodzi o świadectwo mam na nim "informatyke" jednak czy ona się liczy sam nie wiem. Mam nadzieje że zbytnio nie zawracam Ci głowy.

 

Dziękuje że odpowiedziałeś.
komentarz 2 grudnia 2015 przez Frendom Pasjonat (18,900 p.)
Ogolnie teraz w technikum jest nowy system nauczania i TECHNIK jest podzielony na 3 kategorie, e12, e13, e14. e12 dotyczy montazu i eksploatacji komputerow i urzadzen peryferyjnych, e13 to sieci komputerowe, a e14 to witryny i aplikacje internetowe :)
komentarz 3 grudnia 2015 przez Krzychu Użytkownik (640 p.)
Rozumiem, dziękuje za konkretną odpowiedź. Temat można uznać za rozwiązany.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 402 wizyt