• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy jest sens próbować w freelancing jako początkujący front-end developer?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
328 wizyt
pytanie zadane 7 lipca 2023 w HTML i CSS przez Koszpierogow Nowicjusz (120 p.)
edycja 7 lipca 2023 przez Koszpierogow

Cześć!

smiley

Z góry przepraszam, jak złą kategorię wybrałem ale nie za bardzo wiedziałem do czego moje pytanie zkategoryzować.

 

Jestem dość świeżo po technikum 4 letnim (ostatni rocznik gimnazjalny), a że w wolnym czasie uczyłem się HTML-a i CSS-a więc nie wiem czy w ogóle jest sens próbować w freelancing jako osoba co zna jedynie HTML i CSS3, bo nie ukrywam jakieś pierwsze pieniądze bym zarobił?

I żeby nie było, nie chodzi mi o to aby zarabiać kokosy, bo nawet jak dałbym radę zarobić nawet 2-3$ to byłoby super, ale że nie znam kompletnie rynku freelancerskiego, to przychodzę z poradą do was :)

 

1
komentarz 7 lipca 2023 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Nie ma sensu bo kompletnie nie potrafisz operować kolorami.

Zmień sobie szatę strony na dark mode i zobacz jak wygląda Twoja czcionką której tutaj użyłeś...
komentarz 7 lipca 2023 przez Koszpierogow Nowicjusz (120 p.)
Faktycznie, nie zwróciłem uwagi na to

 

To chociaż wiem na czym się obecnie skupić :)
komentarz 7 lipca 2023 przez Wiciorny Ekspert (270,230 p.)

@manjaro, Pierwszym zdaniem wygrałeś, zgadzam się. 

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 7 lipca 2023 przez daniel1302 Użytkownik (740 p.)
Jest sens, ale wg mnie lepiej szukac za wszelka cene pracy. Nie wiem na jakie studia sie wybierasz(o ile), ale na dziennych ciezko moze byc o prace. Ogolnie, teraz jest ciezki czas dla juniorow, i jesli mozesz pozwolic sobie na jakies staze, to szukaj w tym kierunku :) Zwsze doswiadczenie sie przyda a i szansa ze Cie wezma do pracy po stazu :)