Posiadam domenę wraz z kontem pocztowym w hostingu OVH. Poczta podpięta jest pod standardowe konto Gmail, za pomocą którego odbieram i wysyłam maile. Wszystko poprawnie skonfigurowane, od lat działa bezproblemowo.
Tymczasem dziś przez dłuższy czas nie mogłem wysłać wiadomości na JEDEN adres. Wracały do mnie maile systemowe:
Delivery Status Notification (Failure)
TLS Negotiation failed, the certificate doesn't match the host.
Problematyczny był tylko jeden adres odbiorcy! W międzyczasie skutecznie wysłałem kilka innych wiadomości, na różne adresy.
Wygląda na to, że problem zniknął. Po kilku godzinach, w nocy, przy którejś z kolei próbie - maile poszły na felerny adres.
Przez tę przygodę zawalony został ważny termin. Muszę pilnie interweniować w tej sprawie, ale jeszcze za bardzo nie wiem na czym stoję.
Jako laik zapytam: Czy jest możliwe, że niedoręczenie było spowodowane problemem z serwerem odbiorcy, jego ustawieniami? Czy też jedynym winnym był host?