Witam, chciałem stworzyć komendę .losuj, która wysyła losowego, wcześniej przygotowanego embeda, lecz nie działa. Piszę na discord.js v12.2.0. Oto kod:
const { MessageEmbed } = require("discord.js")
module.exports = {
name: "losuj",
cooldown: 1,
run({channel}, msg) {
const embeda = new MessageEmbed()
.setColor('RANDOM')
.setAuthor("ZWYKŁA SKRZYNKA!")
.setDescription("<a:8203_MinecraftChest:732573818803191869> WOW! Awansujesz w otwieraniu skrzynek! <a:8203_MinecraftChest:732573818803191869>")
.setFooter("Kolejne możliwe losowanie za: 7dni")
.setTimestamp()
const embedb = new MessageEmbed()
.setColor('RANDOM')
.setAuthor("ZWYKŁA SKRZYNKA!")
.setDescription("<a:8203_MinecraftChest:732573818803191869> WOW! Wylosowałeś aż 5000 <:FlashCoin:722161701415551059>! <a:8203_MinecraftChest:732573818803191869>")
.setFooter("Kolejne możliwe losowanie za: 7dni")
var facts = ["embeda", "embedb"];
var fact = Math.floor(Math.random() * facts.length);
channel.send(facts[fact]);
}
}
Ktoś ma pomysł jak to naprawić?