• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Moja gra przeglądarkowa -  dungeonsworld.pl

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
488 wizyt
pytanie zadane 23 lutego 2020 w Nasze projekty przez dungeonsworld.pl Nowicjusz (140 p.)
edycja 23 lutego 2020 przez dungeonsworld.pl

Hej, chciałbym wam pokazać postępy w mojej grze przeglądarkowej.

Jest to gra turowa, RPG. Raczej klasyka gatunku, tzn. zdobywanie doświadczenia, rozwijanie postaci, handel przedmiotami itp. Jest to wczesna wersja, więc proszę nie jechać po mnie jak po łysej kobyle laugh Ale konstruktrywna krytyka zawsze mile widziana.

Technologie:
Backend napisany w PHP 7.3 i Symfony 4.4. Baza mysql.
Front: używam biblioteki materializecss, ale jest to raczej rozwiązanie tymczasowe smiley

Ten temat będzie mi też trochę służył jako dziennik postępów nad rozwojem gry, co jakiś czas będę ten temat odświeżał:)

Link do projektu: https://dungeonsworld.pl/

Walka:


Loch i wydarzenie:

 

Ekwipunek:

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 23 lutego 2020 przez KumberTwo Dyskutant (8,270 p.)
Gra jest trochę mało czytelna. Ciężko to określić, ale czułem się, jakby było to wszystko takie zamknięte. Poza tym na mapie nie ma tych bandytów co nagle wyskakują, skrzyń itd., ale jestem pewien, że zrobienie tego to tylko kwestia czasu. Pomysł świetny, zarys gry też mi się podoba. Najwięcej popracowałbym nad czytelnością, ale nie znam się na tym więc nie bierz mnie za profesjonalistę, raczej za przeciętnego Kowalskiego - zwyczajnego użytkownika.
4
komentarz 23 lutego 2020 przez Mariusz08 Maniak (62,300 p.)

Najwięcej popracowałbym nad czytelnością, ale nie znam się na tym więc nie bierz mnie za profesjonalistę, raczej za przeciętnego Kowalskiego - zwyczajnego użytkownika.

Myślę właśnie że zdanie tych zwykłych, szarych użytkowników jest najważniejsze w produkcie, z którego sami będą korzystali ;) 

komentarz 23 lutego 2020 przez KumberTwo Dyskutant (8,270 p.)
To jest chyba dobre podejście.
komentarz 23 lutego 2020 przez dungeonsworld.pl Nowicjusz (140 p.)

@KumberTwo, Hej, dzięki za komentarz - właśnie na opinii "przeciętnego kowalskiego" mi zależy, bo to właśnie dla ludzi jest ta gra wink 

Co do mapy i brakujących wydarzeń - byłeś pewnie na mapie świata, a po niej się tylko chodzi. Aby wejść do lochu trzeba kliknąć na jedną z pomarańczowych kropkek na mapie świata i wtedy pojawi się popup z zapytaniem czy chcesz wejść do lochu. Ale to tylko potwierdza, że masz rację, interface jest mało czytelny smiley

komentarz 23 lutego 2020 przez KumberTwo Dyskutant (8,270 p.)
Wszedłem do lochów i to właśnie o lochach mówię że te wydarzenia nie są narysowane na mapie, po której się chodzi, dopiero jak już się wejdzie na odpowiedni kwadracik to wyskakuje mi ten bandyta albo skrzynia i jest ok, ale skąd ja mam wiedzieć, że to wydarzenie jest właśnie tu?
komentarz 23 lutego 2020 przez dungeonsworld.pl Nowicjusz (140 p.)

Aaaa rozumiem.
Właśnie taki jest zamysł, aby gracz nie wiedział na co się natknie i gdzie - dlatego musi na "ślepo" eksplorować.
Ale to na pewno jest do rozważenia czy nie dodać ikony/grafiki symbolizującej co, na której kratce się znajduje smiley​​​​​​​

komentarz 23 lutego 2020 przez KumberTwo Dyskutant (8,270 p.)
No i wszystko jasne. Jest to też jakiś pomysł. Można byłoby dodać np. strefy niebezpieczne, gdzie szansa na spotkanie bandyty jest większe czy coś w tym stylu.
+1 głos
odpowiedź 23 lutego 2020 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)

1. Konto jak i jego zawartość należą w pełni do Administratora.

Problem w tym, ze gdy projekt staje sie wiekszy, to moze byc ich kilku i co wtedy?

Administrator zastrzega sobie prawo do

  1. zmiany zawartości konta gracza bez podania przyczyny,
  2. usunięcia zawartości konta gracza bez podania przyczyny,
  3. usunięcia konta gracza bez podania przyczyny,
  4. zawieszenia dostępu konta gracza bez podania przyczyny.

Jak dla mnie te punkty to najgorszy syf w kazdej grze. Wyobraz sb sytuacje, gra staje sie internacjonalna, dziennie gra w nia 10 mon ludzi, masz w kaudym kraju po 10 adminow i banuja ludzii bo im sie tak podoba, a nie musza podawac powodu bana.

komentarz 24 lutego 2020 przez dungeonsworld.pl Nowicjusz (140 p.)

Problem w tym, ze gdy projekt staje sie wiekszy, to moze byc ich kilku i co wtedy?

Regulamin jest dostosowany do obecnej sytuacji, a obecna sytuacja jest taka, że jest jeden administrator, czyli ja wink

Jak dla mnie te punkty to najgorszy syf w kazdej grze. Wyobraz sb sytuacje, gra staje sie internacjonalna, dziennie gra w nia 10 mon ludzi, masz w kaudym kraju po 10 adminow i banuja ludzii bo im sie tak podoba, a nie musza podawac powodu bana.

I masz rację, ale tak jak wspomniałem powyżej, regulamin jest na obecny moment - gdy gra się rozrośnie (oby!), to regulamin zostanie odpowiednio dostosowany i rozbudowany.

0 głosów
odpowiedź 24 lutego 2020 przez GoldVit Nowicjusz (140 p.)
Czy można gdzieś zobaczyć kod gry?
komentarz 24 lutego 2020 przez dungeonsworld.pl Nowicjusz (140 p.)

Niestety nie, nie jest to projekt open source smiley

Podobne pytania

+1 głos
3 odpowiedzi 1,384 wizyt
pytanie zadane 23 grudnia 2018 w JavaScript przez Whereismycode Obywatel (1,710 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 418 wizyt
pytanie zadane 22 sierpnia 2018 w JavaScript przez Maciej Sadowski Nowicjusz (160 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 352 wizyt

92,578 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,653 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...