• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zmiana w kodzie - dodanie while Java

Object Storage Arubacloud
0 głosów
275 wizyt
pytanie zadane 27 kwietnia 2019 w Java przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)

Hej, mam kłopot z dodanie pętli while do kodu poniżej która powtarzała by mi daną metodę dopóki cała tablica nie będzie zapełniona liczbą "3". Wprowadzony przeze mnie while niewiele daje. Proszę o pomoc

public static void testowy() {

        int min = -1;
        int max = 1;
        int range = max - min + 1;

        while (tab[i][j] == 3) {
            przesunMyszKolumna = (int) (Math.random() * range) + min;
            przesunMyszWiersz = (int) (Math.random() * range) + min;
            przesunMyszKolumnaJezeliZeroY = (int) (Math.random() * 2);
            przesunMyszKolumnaJezeliZeroX = (int) (Math.random() - 2);


            for (i = 0; i < tab.length; i++) {
                for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {
                    if (tab[i][j] == 2) {
                        tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = tabMysz[0];
                        tab[i][j] = 3;

                    }
                    System.out.print(tab[i][j] + "\t");

                }
                System.out.println();
            }
            if (polozenieMyszyKolumna > 0 & polozenieMyszyWiersz < tab.length) {
                polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
            } else {
                if (polozenieMyszyKolumna == 0) {
                    polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumnaJezeliZeroY;
                    tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
                } else {
                    polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszKolumnaJezeliZeroX;
                    tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
                }
            }
        }
    }

 

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 27 kwietnia 2019 przez Avodaya Obywatel (1,200 p.)
wybrane 29 kwietnia 2019 przez matrix1395
 
Najlepsza

Warunek który napisałeś w while sprawdza tylko pierwszy i ostatni element Twojej tablicy.
Zauważ, że gdy rozpoczyna się pętla zmienne i i j mają wartość początkową, następnie w bloku pętli while mielisz sobie, mielisz, i w tym mieleniu obie zmienne przyjmują maksymalne wartości równe rozmiarowi tablicy. Po czym kończy się blok while i sprawdzany jest element ostatni w warunku while.Rozumiesz?

Ja bym to zrobił tak:

1. Dodał zmienną boolean jako warunek do pętli while.

2. Pod koniec pętli ustawiał warunek na true i sprawdzał każdy element tablicy czy jest równy 3.

3. Jeśli choć jeden nie jest równy 3 zmieniamy flagę na false i powtarzamy pętlę.

Poniżej zmodyfikowany kod, nie sprawdzałem w kompilatorze ale ideę powinieneś złapać ;)

 

public static void testowy() {
 
        int min = -1;
        int max = 1;
        int range = max - min + 1;
		boolean done = false;
		
        while (done == false) {
            przesunMyszKolumna = (int) (Math.random() * range) + min;
            przesunMyszWiersz = (int) (Math.random() * range) + min;
            przesunMyszKolumnaJezeliZeroY = (int) (Math.random() * 2);
            przesunMyszKolumnaJezeliZeroX = (int) (Math.random() - 2);
 
 
            for (i = 0; i < tab.length; i++) {
                for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {
                    if (tab[i][j] == 2) {
                        tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = tabMysz[0];
                        tab[i][j] = 3;
 
                    }
                    System.out.print(tab[i][j] + "\t");
 
                }
                System.out.println();
            }
            if (polozenieMyszyKolumna > 0 & polozenieMyszyWiersz < tab.length) {
                polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
            } else {
                if (polozenieMyszyKolumna == 0) {
                    polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumnaJezeliZeroY;
                    tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
                } else {
                    polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszKolumnaJezeliZeroX;
                    tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
                }
            }
		done = true;	
		for (int x;x<tab.length;x++) {
			for(int y;y<tab[x].length;y++) {
				if (tab[x][y] != 3) {
					done = false;
					break;
				}
			}
		}		
    }

 

komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)

A masz może pomysł na to:

 public static void wariant1() {

        int min = -1;
        int max = 1;
        int range = max - min + 1;
        boolean done = false;

        while (done == false) {
            przesunMyszKolumna = (int) (Math.random() * range) + min;
            przesunMyszWiersz = (int) (Math.random() * range) + min;
            przesunMyszDodatnio = (int) (Math.random() * 2);
            przesunMyszUjemnie = (int) (Math.random() - 2);

            for (i = 0; i < tab.length; i++){
                for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {

                    if (polozenieMyszyKolumna == 0 & polozenieMyszyWiersz == 0 & tab[i][j] == 2) {

                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszDodatnio;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszDodatnio;
                        tab[i][j] = 3;

                    }

                    if (polozenieMyszyKolumna == 22 & polozenieMyszyWiersz == 22 & tab[i][j] == 2) {

                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszUjemnie;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszUjemnie;
                        tab[i][j] = 3;
                    }

                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna >= 1 & polozenieMyszyWiersz <= 21) {

                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna <= 21 & polozenieMyszyWiersz >= 1) {

                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                        tab[i][j] = 3;
                    }

                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna == 0 & polozenieMyszyWiersz < 22) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszDodatnio;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna == 0 & polozenieMyszyWiersz == 22) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszDodatnio;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszUjemnie;
                        tab[i][j] = 3;
                    }

                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna == 22 & polozenieMyszyWiersz == 0) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszUjemnie;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszDodatnio;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna > 0 & polozenieMyszyWiersz == 22) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszUjemnie;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna > 0 & polozenieMyszyWiersz == 0) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszDodatnio;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna == 22 & polozenieMyszyWiersz  < 22) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszUjemnie;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                        tab[i][j] = 3;
                    }

                }

            }
            tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;

            done = true;
            for(int x = 0; x < tab.length; x ++){
                for (int y = 0; y < tab[x].length; y++){
                    if(tab[x][y] != 3){
                        done = false;
                        break;
                    }
                }
            }

            for (i = 0; i < tab.length; i++) {
                for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {
                    System.out.print(tab[i][j] + "\t");
                }
                System.out.println();
            }
            System.out.println();

        }
    }

Wiem, że te ify wyglądają komicznie ale to tak na szybko. Potrzebuje zapełnić tablicę liczbą 3 ale dostaje błąd ArrayIndexOutOfBoundsException. Wychodzę z czymś poza tablicę ale nie wiem w którym miejscu

komentarz 29 kwietnia 2019 przez Avodaya Obywatel (1,200 p.)
edycja 29 kwietnia 2019 przez Avodaya

Nie rozumiem co Ty w ogóle próbujesz zrobić.
Dajesz sam kod metody, która coś ewidentnie rzeźbi na składowych klasy.
Powoli, napisz co to za klasa i czego oczekujesz od tej metody.

A błąd masz w tej linijce:

 tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
 

 

komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)
public class Main {

    public static int i;
    public static int j;
    public static int polozenieMyszyKolumna, polozenieMyszyWiersz, przesunMyszKolumna, przesunMyszWiersz, przesunMyszDodatnio, przesunMyszUjemnie;
    public static int[][] tab = new int[23][23];

    public static void main(String[] args) {

        wypelnijTabliceZerami();
        wyswietl_Tablice();
        wypelnijTabliceJedynkami();
        wyswietl_Tablice();
        umiescMyszWTablicy();
        wyswietl_Tablice();
        wariant1();
        System.out.println(polozenieMyszyKolumna);
        System.out.println(polozenieMyszyWiersz);
    }

    public static void wypelnijTabliceZerami() {

        for (int i = 0; i < tab.length; i++) {
            for (int j = 0; j < tab.length; j++) {
                tab[i][j] = 0;
            }
        }
        System.out.println();
    }

    ;

    public static void wyswietl_Tablice() {

        for (i = 0; i < tab.length; i++) {
            for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {
                System.out.print(tab[i][j] + "\t");
            }
            System.out.println();
        }
        System.out.println();

    }

    ;

    public static void wypelnijTabliceJedynkami() {

        for (i = 0; i < tab.length; i++) {
            for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {
                tab[i][j] = (int) (Math.random() * 2);
            }
        }
        System.out.println();
    }

    ;

    public static void umiescMyszWTablicy() {

        polozenieMyszyKolumna = (int) (Math.random() * 23);
        polozenieMyszyWiersz = (int) (Math.random() * 23);
        tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
    }

    public static void wariant1() {

        int min = -1;
        int max = 1;
        int range = max - min + 1;
        boolean done = false;

        while (done == false) {


            for (i = 0; i < tab.length; i++){
                for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {

                    przesunMyszKolumna = (int) (Math.random() * range) + min;
                    przesunMyszWiersz = (int) (Math.random() * range) + min;
                    przesunMyszDodatnio = (int) (Math.random() * 2);
                    przesunMyszUjemnie = (int) (Math.random() - 2);

                    if (polozenieMyszyKolumna == 0 & polozenieMyszyWiersz == 0 & tab[i][j] == 2) {

                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszDodatnio;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszDodatnio;
                        tab[i][j] = 3;

                    }

                    if (polozenieMyszyKolumna == 22 & polozenieMyszyWiersz == 22 & tab[i][j] == 2) {

                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszUjemnie;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszUjemnie;
                        tab[i][j] = 3;
                    }

                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna >= 1 & polozenieMyszyWiersz <= 21) {

                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna <= 21 & polozenieMyszyWiersz >= 1) {

                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                        tab[i][j] = 3;
                    }

                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna == 0 & polozenieMyszyWiersz < 22) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszDodatnio;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna == 0 & polozenieMyszyWiersz == 22) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszDodatnio;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszUjemnie;
                        tab[i][j] = 3;
                    }

                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna == 22 & polozenieMyszyWiersz == 0) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszUjemnie;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszDodatnio;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna > 0 & polozenieMyszyWiersz == 22) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszUjemnie;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna > 0 & polozenieMyszyWiersz == 0) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszKolumna;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszDodatnio;
                        tab[i][j] = 3;
                    }
                    if (tab[i][j] == 2 & polozenieMyszyKolumna == 22 & polozenieMyszyWiersz  < 22) {
                        polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunMyszUjemnie;
                        polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunMyszWiersz;
                        tab[i][j] = 3;
                    }

                }

            }
            tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;

            done = true;
            for(int x = 0; x < tab.length; x ++){
                for (int y = 0; y < tab[x].length; y++){
                    if(tab[x][y] != 3){
                        done = false;
                        break;
                    }
                }
            }

            for (i = 0; i < tab.length; i++) {
                for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {
                    System.out.print(tab[i][j] + "\t");
                }
                System.out.println();
            }
            System.out.println();

        }
    }

Tutaj cała klasa i metody. Próbuje poruszać się liczbą "2" zostawiając za sobą ślad w postaci liczby "3" i wypełnić całą tablicę liczbą "3". Liczba 2 to moja mysz. Tablica to pomieszczenie po którym się porusza mysz a liczba 1 to ser którego mysz musi zjeść. W tym wariancie mysz ma iśc po tablicy według pseudolosowych wartości

komentarz 29 kwietnia 2019 przez Avodaya Obywatel (1,200 p.)

Nie mogłem zrozumieć o co chodzi z tymi zmiennymi polozenieMyszy laugh

komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)
Chodzi o to, że mysz może się poruszać po tablicy - indeksach. Zrobiłem tak, że w zależności gdzie będzie stała mysz to będzie się przesuwać o jeden do przodu albo do tyłu albo nie ruszać się wcale. Ale po dojściu "myszy" do granicy tablicy dostaje właśnie błąd o którym pisałem wyżej. To jest wersja w której mysz ma poruszać się w pseudolosowych kierunkach, jeszcze mam dwa warianty do opracowania dzisiaj jeżeli masz jakiś pomysł na ten błąd to podziękuję serdecznie :)
komentarz 29 kwietnia 2019 przez Avodaya Obywatel (1,200 p.)
Ja bym te brzydkie if'y zrobił ładniej.

Błąd jest w tej linijce co poprzednio wskazałem ale bierze się on stąd że przy którejś krawędzi zamiast dodać odejmujesz albo zamiast odjąć dodajesz i wyskakuje Ci myszka z kartonu :)
komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)
Też tak podejrzewam z tym, że nie mam pomysłu jak te ify poukładać :) mógłbym zrobić, że od jednej krawędzi tablicy do drugiej krawędzi ale wtedy jak mysz stanie mi na brzegu, myślę, że to już jakoś rozwiąże. Masz może jakiś pomysł na to żeby mysz szła do najbliższej jedynki w tablicy ??
komentarz 29 kwietnia 2019 przez Avodaya Obywatel (1,200 p.)

Zrobiłem to troszkę inaczej, metoda wariant1:

public static void wariant1() {
		int przesunX = 100, przesunY = 100;
		
		boolean done = false;
		
		while (done == false) {
			tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 3;

		while (polozenieMyszyKolumna+przesunX >= 23 || polozenieMyszyWiersz+przesunY >= 23 || polozenieMyszyKolumna+przesunX < 0 || polozenieMyszyWiersz+przesunY < 0) {
				przesunX = (int) Math.pow(-1,(int) (Math.random() * 10000.0 + 1.0));
				przesunY = (int) Math.pow(-1,(int) (Math.random() * 10000.0 + 1.0));
			}
			polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunX;
			polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunY;
			
			done = true;
			for (i = 0; i < tab.length; i++) {
				for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {
					if (tab[i][j] != 3) {
						done = false;
						break;
					}
				}
			}
			tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
        				
		wyswietl_Tablice();	
		}
    }

Coś na pewno jeszcze masz w treści zadania, bo program może się nigdy nie skończyć - mysz porusza się losowo ;P

komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)
Mysz chodzi dopóki nie zapełni tablicy samymi "3" czyli miejscem gdzie przed chwilą była. Z tym, że w Twoim wariancie mysz nie chodzi już pseudolosowo tylko przesuwa się po przekatnej
komentarz 29 kwietnia 2019 przez Avodaya Obywatel (1,200 p.)
Faktycznie błąd, zawsze dwie współrzędne rosną lub maleją.

Może się poruszać góra/dół, prawo/lewo, a po skosach?
komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)
Ogólnie wygląda bardzo dobrze ten kod Twój ale brakuje wypełnienia całej tablicy liczbą 3 co wyklucza mi całe zadanie :/
komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)
Może w dowolnym kierunku byle nie wyjechała za tablice
komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)
Nie do końca o to mi chodzi... teraz mysz chodzi sobie po przekątnych ok ale nie nadpisuje tych wartości w tablicy. Dziękuję za pomoc w każdym bądź razie :)
komentarz 29 kwietnia 2019 przez Avodaya Obywatel (1,200 p.)

Eureka:

public static void wariant1() {
		int przesunX = 100, przesunY = 100;
		
		boolean done = false;
		
		while (done == false) {
			tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 3;

			
			
		do {
				przesunX = (int) (Math.random()*2) * (int) Math.pow(-1,(int) (Math.random() * 100.0 + 1.0));
				przesunY = (int) (Math.random()*2) * (int) Math.pow(-1,(int) (Math.random() * 100.0 + 1.0));
		} while (polozenieMyszyKolumna+przesunX >= 23 || polozenieMyszyWiersz+przesunY >= 23 || polozenieMyszyKolumna+przesunX < 0 || polozenieMyszyWiersz+przesunY < 0 || (przesunX == 0 && przesunY == 0) );
			polozenieMyszyKolumna = polozenieMyszyKolumna + przesunX;
			polozenieMyszyWiersz = polozenieMyszyWiersz + przesunY;

			done = true;
			for (i = 0; i < tab.length; i++) {
				for (j = 0; j < tab[i].length; j++) {
					if (tab[i][j] != 3) {
						done = false;
						break;
					}
				}
			}
			tab[polozenieMyszyKolumna][polozenieMyszyWiersz] = 2;
        				
		wyswietl_Tablice();	
		}
    }

 

komentarz 29 kwietnia 2019 przez matrix1395 Nowicjusz (190 p.)
Jesteś wielki ! :) ogromnie mi pomogłeś dziękuję
komentarz 29 kwietnia 2019 przez Avodaya Obywatel (1,200 p.)

Do usług :) 

int przesunX = 100, przesunY = 100;

Można zamienić na zwykłą deklarację bez inicjacji:

int przesunX, przesunY;

 

 

A mogłem zostać programistą blush

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 208 wizyt
pytanie zadane 2 grudnia 2020 w Java przez nexyz Nowicjusz (210 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 343 wizyt
pytanie zadane 20 października 2018 w Java przez mn130496 Gaduła (3,530 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 269 wizyt
pytanie zadane 19 lipca 2018 w Java przez Qubenz Użytkownik (570 p.)

92,623 zapytań

141,478 odpowiedzi

319,818 komentarzy

62,005 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...