const z1 = document.querySelector('#z1');
const z2 = document.querySelector('#z2');
const z3 = document.querySelector('#z3');
const z4 = document.querySelector('#z4');
const z5 = document.querySelector('#z5');
const z6 = document.querySelector('#z6');
const z7 = document.querySelector('#z7');
const z8 = document.querySelector('#z8');
const z9 = document.querySelector('#z9');
z1.addEventListener("click", function() { zaznacz(1); });
z2.addEventListener("click", function() { zaznacz(2); });
z3.addEventListener("click", function() { zaznacz(3); });
z4.addEventListener("click", function() { zaznacz(4); });
z5.addEventListener("click", function() { zaznacz(5); });
z6.addEventListener("click", function() { zaznacz(6); });
z7.addEventListener("click", function() { zaznacz(7); });
z8.addEventListener("click", function() { zaznacz(8); });
z9.addEventListener("click", function() { zaznacz(9); });
let tura = 1;
const kółko = "url(images/kółko.png)";
const krzyżyk = "url(images/krzyżyk.png)";
const małeKółko = "url(images/małeKółko.png)";
const małyKrzyżyk = "url(images/małyKrzyżyk.png)";
function zaznacz(nr)
{
if(tura%2 == 0)
{
$('#z'+nr).css('background-image', krzyżyk);
}
else
{
$('#z'+nr).css('background-image', kółko);
}
tura++;
'z'+nr+'.'+removeEventListener('click', zaznacz);
}
Piszę prostą grę w kółko i krzyżyk. Tak dla poznania języka JS. Funkcja removeEventListener, która ma zapobiec możliwości ponownego kliknięcia w to samo pole nie działa