• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pytanie dotyczące kursu JS

Object Storage Arubacloud
0 głosów
265 wizyt
pytanie zadane 23 lutego 2018 w JavaScript przez Vorfrande Początkujący (360 p.)
Witam, znalazłem w sieci taki oto poradnik do JavaScript: http://kursjs.pl/index.php Chciałbym się dowiedzieć co o nim sądzicie, czy jest dobry na początek? W JS jestem zielony, przepracowałem pierwsze dwa odcinki Pana Zelenta i myślę że kurs o którym jest mowa w pytaniu może być dla niego dobrą alternatywą. Oczywiście kurs na kanale pasji informatyki też chcę do końca przepracować. Dodam że znam podstawy css i html, a programowanie obiektowe nie jest mi obce dzięki znajomości podstaw pythona. Myślę że po przepracowaniu tych kursów kontynuować naukę wymyślając coraz to nowsze projekty w których będę mógł umieszczać nowe skrypty JS, dzięki temu zdobędę umiejętność praktycznego zastosowania JS. Powiedzcie co o tym myślicie, z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 23 lutego 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
wybrane 23 lutego 2018 przez Vorfrande
 
Najlepsza
Nie znam go dokładnie, ale przejrzałem na szybko i wydaje mi się ok. Są widzę zapisy w ES6+ jak chociażby let/const co jest wg mnie dobre dla początkujących w roku 2018.

Także śmiało pobaw się tym kursem, a potem polecam lekturę Tajników JavaScript (w wersji ENG dostępne za darmo) aby ugruntować sobie wiedzę na nieco bardziej złożone tematy.

Gdy opanujesz te dwa elementy (kurs + ta książka, a raczej seria) to myślę, że będziesz na dobrym poziomie i już sam będziesz wiedział czego dalej i gdzie szukać :)

Także powodzenia!
komentarz 23 lutego 2018 przez Vorfrande Początkujący (360 p.)