Cześć! Chciałem zaprogramować takie niby RPG , w którym możemy walczyć z przeróżnymi stworami ,które tak jak bohaterowie miały różne klasy np. mag albo wojownik.
Problem pojawił się kiedy chciałem zrobić pętle odpowiadającą za walkę.
Mianowicie po próbach i testach zauważyłem , że pętla po warunku się nie spełnia mimo poprawnego warunku. Proszę o pomoc i pytam czy ma ktoś pomysł jak ująć to w taki sposób w kodzie aby pętla się zapętlała gdy warunek jest poprawny.
P.S obiekty już zrobiłem , a ująłem tylko jeden fragment z pętlą .
if(klasa_wroga=1) while(wrog3.hp<1)
{
if(wrog3.agility>p1.agility) p1.hp=p1.hp-wrog3.sila ;
if(wrog3.agility<p1.agility) wrog3.hp=wrog3.hp-p1.sila;
if(wrog3.agility>p1.agility) wrog3.hp=wrog3.hp-p1.sila;
if(wrog3.agility<p1.agility) p1.hp=p1.hp-wrog3.sila;
}