• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Silniki gier

Object Storage Arubacloud
+1 głos
432 wizyt
pytanie zadane 15 czerwca 2015 w Inne języki przez LogicznyMat Użytkownik (940 p.)

Witam,

Znacie jakieś silniki do gier, w których można twożyć gry typu "Jewels"?

Z góry dzięki za odpowiedź wink

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 15 czerwca 2015 przez Comandeer Guru (601,510 p.)
http://webax.pl/topic/1050-html5-tworzenie-gier-jacob-seidelin/ → taką właśnie grę tworzy się w tej książce. Szkoda, że na obecne czasy jest już niesamowicie przestarzała.

Niemniej w takim kierunku bym szedł: prostych silników w JS
0 głosów
odpowiedź 15 czerwca 2015 przez draghan VIP (106,230 p.)
Silnik raczej nie, ale można to okodować w czymkolwiek graficznym. ;) Np. Allegro, czy SFML.
komentarz 15 czerwca 2015 przez LogicznyMat Użytkownik (940 p.)
edycja 15 czerwca 2015 przez LogicznyMat
Dzięki, a są jakieś konkretne strony z kodowaniem takiej gry w tym? Umiem C++ (przeczytałem całą symfonię C++) tylko biblioteka Allegro nie wczytuje mi się w Devcpp i wychodzi błąd z #include <allegro.h>
komentarz 15 czerwca 2015 przez draghan VIP (106,230 p.)

Kopalnia wiedzy na temat game-developingu jest tutaj:
http://warsztat.gd

Ale najlepszą nauką jest metoda prób i błędów - pomyśl, co jest potrzebne, żeby taką grę napisać? Co zrobić, żeby to działało, jak chcesz?

Kiedy samodzielnie coś wymyślisz, będzie to warte milion razy więcej, niż przepisany gotowiec.

komentarz 15 czerwca 2015 przez Pan Kulomb Pasjonat (18,630 p.)
Może pojawi się kiedyś u mnie na kanale :D
komentarz 15 czerwca 2015 przez LogicznyMat Użytkownik (940 p.)

Jeszcze raz dzięki za radęlaugh

komentarz 15 czerwca 2015 przez LogicznyMat Użytkownik (940 p.)

#Pan Kulomb

To będę wyczekiwać smiley

0 głosów
odpowiedź 15 czerwca 2015 przez niezalogowany
Nie żeby coś, ale wszystkie silniki bądź biblioteki graficzne mogą do tego posłużyć, ale jak mam ci coś polecić, to z silników: Unity jak chcesz prostotę i dużo tutoriali, Unreal Engine jeśli chodzi o lepszą grafikę. Gra ma być w sumie 2D, więc może jednak Unity. Skoro już 2D, to z bibliotek SFML albo SDL, jak korzystam z SFML-a i jestem zadowolony ;)

Podobne pytania

+37 głosów
87 odpowiedzi 4,349 wizyt
pytanie zadane 8 kwietnia 2015 w Offtop przez niezalogowany
0 głosów
3 odpowiedzi 314 wizyt
pytanie zadane 27 października 2020 w Inne języki przez Drożdżówka Obywatel (1,870 p.)
+2 głosów
9 odpowiedzi 1,058 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...