• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jakie IDE wybrać do Python'a?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
20,345 wizyt
pytanie zadane 11 czerwca 2015 w Python przez niezalogowany
zamknięte 20 czerwca 2015
Jestem początkujący w Python'ie, całkowicie. Dopiero co wczoraj wpadłem na pomysł, że będę w nim programował, a już dużo umiem (C++, C#, HTML, CSS, JS). Ściągnąłem Python'a 3.4 z oficjalnej strony, ale wiem, że można ściągnąć lepsze IDE takie jak np. PyScripter albo PyCharm (więcej nie sprawdzałem. I teraz PyTania ;) Jakie jest najlepsze i darmowe IDE, oraz czy wystarczy je po prostu ściągnąć i tyle? Jak się pobierało Code::Blocks'a to tak, kompilator był wbudowany i tyle, ale jak to jest z Python'em? Czy kompilator trzeba pobrać ze strony i jakoś skonfigurować IDE? Dziękuję za odpowiedzi, mam nadzieję, że pomożecie mi w nauce tego gada ----------( :)~
komentarz zamknięcia: Już jest git, używam Notepad++ ;)
komentarz 8 maja 2017 przez Mirek Nowicjusz (160 p.)
A czy ktoś może używał Visual Studio Code do Pythona, bo słyszałem, że samo Visual Studio jest zbyt rozbudowane i uciążliwe do Pythona, mimo że znakomite dla C#.
Natomiast podobne lepsze jest Visual Studio Code (jest darmowe także do celów komercyjnych).
komentarz 13 maja 2017 przez niezalogowany