Sleep(10); //cos co nie dziala
Póki co do tego fragmentu - to działa tylko weź poprawkę na to że argument funkcji jest podawany w milisekundach (1/1000 sekundy) - weź wpisz
Sleep(1000);
i będzie stawało na sekundę
No dobra to kilka spostrzeżeń:
Problem ze znikającą cegłą:
zamień:
if(pole[wspXpilki][wspYpilki]=='c')pole[wspXcegly][wspYcegly]='p';
na
if(pole[wspXpilki][wspYpilki]=='c')pole[wspXpilki][wspYpilki]='p';
i wtedy będzie znikała (interesuje cię pole gdzie aktualnie jest piłka i na tym polu cegła ma zniknąć dlatego podajesz współrzędne piłki), lecz potem znowu cegła pojawia się w tym miejscu z tego powodu że w nieskończonej pętli for masz fragment (coś w tym stylu, zmieniłem troszkę):
//budowa cegielek
for(int i=0; i<szerokosc; i++)
{
pole[i][0]='c';
}
czyli przy każdym przejściu pętli od nowa każde pole zapełnione jest cegłą, z tym sam musisz sobie poradzić, generalnie jakoś to zmienić żeby wywalić ten fragment poza pętlę tak, żeby nie uzupełniało luk (bo chyba tak ma to działać w domyśle)
A poza tym wpisywanie znaków obsługujących grę możesz spróbować zrobić za pomocą switch'a, będzie chyba ładniej, ale to już jak chcesz, myślę o czymś w tym stylu: http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=40 i tak jak wyżej kolega zaproponował, może spróbuj to ubrać w funkcje, będzie czytelniejsze
nad całą resztą też trzeba jeszcze troszkę popracować