Mam taki kod, w którym czekam aż gracz kliknie na diva z odpowiedzią i funkcja sprawdz(x) działa dla diva o nazwie x. Oto kod:
function sprawdz(x)
{
var odpowiedz = document.getElementById(x).innerHTML;
odpowiedz = odpowiedz.trim();
var odppop = '<?php echo $odppop; ?>';
odppop = odppop.trim();
if(odpowiedz==odppop)
{
document.getElementById(x).style = 'border: 2px solid green;';
dodaj_punkt();
setTimeout('document.location="wylosuj_nowy_nr.php"',300);
}
else
{
document.getElementById(x).style = 'border: 2px solid red;';
setTimeout(koniec_gry('ups..pomyłka. koniec gry'),300);
}
}
function load()
{
odliczanie();
document.getElementById('odpa').addEventListener("click",sprawdz('odpa'),false);
document.getElementById('odpb').addEventListener("click",sprawdz('odpb'),false);
}
Problem w tym, że po wejśćiu do gry, strona szaleje, pytania klikają się same, kolorki migają i ogólnie 666 :O czemu funkcja wykonuje się samowolnie, bez czekania aż ktoś kliknie w diva? Help :<
EDIT. Funkcja koniec_gry(x) gdzie x jest właśnie tym 'ups..pomyłka, koniec gry', również nie działa