Tu jest link do zadania do którego się trzeba odnieść:
https://pl.scribd.com/document/252283559/9
Teraz polecenie zadania, które rozwiązuje:
Powtórz cwiczenie programistyczne nr 4 z rozdziału 9 xD konwertując strukturę Sales i związane z nią funkcje na postać klasy i jej metod. Funkcje setSales(Sales &,double[],int) zastap stosownym konstruktorem. Zaimplementuj z użyciem konstruktora interaktywną metodę setSales(Sales &). Całą klasę umieść w przestrzeni nazw o nazwie SALES.
To mój kod:
#ifndef HEADER_H_
#define HEADER_H_
using namespace std;
namespace SALES
{
class Sales
{
private:
static const int Q = 4;
double sales[Q];
double average;
double max;
double min;
public:
Sales();
void showSales();
void setSales();
};
}
#endif // !HEADER_H_
#include "stdafx.h"
#include <iostream>
#include "Header.h"
namespace SALES
{
Sales::Sales()
{
static double total;
for (int i = 0; i < Q; i++)
{
sales[i] = 0;
total += sales[i];
}
average = total / 4;
static double bufor = sales[0];
for (int i = 0; i < Q; i++)
{
if (bufor >= sales[i])
{
max = sales[i];
}
}
static double bufor2 = sales[0];
for (int i = 0; i < Q; i++)
{
if (bufor <= sales[i])
{
min = sales[i];
}
}
}
void Sales::showSales()
{
cout << "Ceny: " << endl;
for (int i = 0; i < Q; i++)
{
cout << sales[i] << endl;
}
cout << "srednia: " << average << endl;
cout << "max: " << max << endl;
cout << "min: " << min << endl;
}
}
#include "stdafx.h"
#include <iostream>
#include "Header.h"
using namespace std;
int main()
{
using namespace SALES;
Sales one;
one.showSales();
return 0;
}
Ta część działa. Nie wiem co dalej, nie rozumiem tego polecenia " Zaimplementuj z użyciem konstruktora interaktywną metodę setSales(Sales &)."
Z góry dzięki