• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak przekierować domenę na server VPS?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,322 wizyt
pytanie zadane 4 października 2016 w Sieci komputerowe, internet przez Typowy Janusz Dyskutant (8,150 p.)
Witam!

Otóż mam wykupioną domenę na OVH i server VPS na ArubaCloud. Chciałbym przekierować domenę na ten server, czyli po wpisaniu adresu "http://www.mojastrona.pl" w przeglądarce pokazało stronę, którą mam na VPS.

Na VPS mam zainstalowanego LAMPA (Linux Debian, Apache2, MySQL, PHP5).

Dodam, że jeśli chodzi o servery VPS jestem na razie laikiem i jak by ktoś chciał mi pomóc to proszę o łopatologiczne wyjaśnienie (krok po kroku) jak to zrobić.

 

Pozdrawiam!

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 4 października 2016 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
wybrane 4 października 2016 przez Typowy Janusz
 
Najlepsza
Rekord domeny typu A. Ustawiasz, aby dana nazwa (może być główna domena lub dowolna subdomena) wskazywała na dane IP.
komentarz 4 października 2016 przez Typowy Janusz Dyskutant (8,150 p.)
Dobra wpisałem ale dalej nie przekierowuje. Trzeba czekać aż to się zaktualizuje?

A jeszcze jedno... Bo widzę, że mam ustawione DNS'y od OVH i moje pytanie jest takie: Te DNS'y mogą zostać czy muszę przypisać domenie jakieś inne dnsy? Przykładowo dnsy z OpenDNS albo zainstalować na serverze własną usługę dns?
komentarz 4 października 2016 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)

Tak, czasem trzeba czekać dłuższy moment aż zacznie działać, zakładając, że wszystko dobrze zrobiłeś powinno ruszyć.

A co z DNSami to już zależy od Ciebie, może zostać na OVH, jeśli masz powód do użycia innych to możesz zmienić. ArubaCloud z tego co mi wiadomo własnych serwerów DNS nie oferuje.