Chcę wprowadzić dużą ilość obrazków do tablicy aby je później łatwo wywoływać i w miarę płynnie przechodzić między jednym a drugim. Ręczne wprowadzanie odpada bo by wyglądało to mniej więcej w taki sposób.
card[2] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/2.png");
card[3] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/3.png");
card[4] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/4.png");
card[5] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/5.png");
card[6] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/6.png");
card[7] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/7.png");
card[8] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/8.png");
card[9] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/9.png");
card[10] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/10.png");
Myślę jak tu np. wpakować pętlę, którą będę mógł łatwo rozszerzyć... ale nie mam pomysłu. Kombinowałem z czymś takim
for (int i=2; i<11; i++)
{
card[i] = IMG_LoadTexture(renderer, "img/".i.".png");
}
Proszę o pomoc i naprowadzenie jak to sensownie można zrobić. Z góry dzięki za każdą pomoc