• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

pierwsza strona - nie jestem grafikiem jest trochę do poprawy

Object Storage Arubacloud
+1 głos
541 wizyt
pytanie zadane 20 sierpnia 2016 w Nasze projekty przez niezalogowany
edycja 20 sierpnia 2016
http://epower.ct8.pl
siedziałem nad tym ze 2 tyg. Proszę o szczere opinie.

Zachęcam do pobrania programu Magazyn, wersji PRO oraz Website Makler jeszcze nie ma są w trakcie robienia, strona też ale chciałbym wiedzieć co poprawić

5 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 20 sierpnia 2016 przez Paweł123 Nałogowiec (33,500 p.)

Strona nie jest za ładna :/ ale ważne, że coś robisz. 

komentarz 21 sierpnia 2016 przez niezalogowany
A takie jeszcze jedno pytanie, czy w css da się zrobić ze gdy kliknę na coś to ten element się powiększy??
komentarz 21 sierpnia 2016 przez mitelak Pasjonat (23,330 p.)
Teoretycznie się da, ale zależy też o co Ci chodzi z tym powiększeniem ;)
komentarz 21 sierpnia 2016 przez niezalogowany
masz mały kwadrat/prostokąt/inna figura i klikniesz na nią to się powiększy i zamieni w inną albo taką samą figurę jaką była.
komentarz 21 sierpnia 2016 przez mitelak Pasjonat (23,330 p.)
W czystym css da się używając pseudo selektora :target, ale wydaje mi się, że czytelniejszy kod uzyskasz korzystając z js tutaj przykład http://codepen.io/mitelak/pen/xOZNmm
Inna sprawa, że robienie tego tak o bo fajny bajer mija się trochę z celem, więc to co zastosujesz i jak zależy też od przeznaczenia tego powiększenia :)
komentarz 21 sierpnia 2016 przez niezalogowany
o to mi chodziło dzięki wielkie
0 głosów
odpowiedź 20 sierpnia 2016 przez niezalogowany
edycja 20 sierpnia 2016
Szczera opinia? Cała grafika leży...
komentarz 20 sierpnia 2016 przez niezalogowany
ok to powiedz mi jak główny napis zrobić żeby w środku była animacja będzie od razu lepiej poza tym im więcej projektów zrobię tym bogatsza będzie strona.