• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Informatyka od 0

Object Storage Arubacloud
+4 głosów
2,885 wizyt
pytanie zadane 27 kwietnia 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Alexie Nowicjusz (160 p.)
Hej. To zacznijmy od tego, że - z informatyki jestem zielony. Tak, wiem, to trochę głupie, żeby zastanawiać się, żeby iść na coś o czym nie ma się pojęcia. Ale, po liceum ( mat-fiz-obcy) nie mam żadnego pomysłu na siebie prócz tego. Wiem, że czeka mnie masa nauki samemu. Jestem na to gotowy( chociaż nie wiem od czego zacząć ;) ), ale studia to inna sprawa. Niestety, będę iść na studia zaoczne z paru powodów. Ale wszystkie studia wydają się dla mnie podobne i nie mogę zdecydować się na wybór. Pójście na informatykę wiązało by się pewnie z pójściem na wszelkiego rodzaju ' dokształcanie " , czyli jakieś kursy, ale ja tyle wiem, że nic. Dlatego chciałbym się Was poradzić co myślicie, o tym, kiedy idzie się na studia informatyczne nie mając pojęcia o informatyce? Z góry dziękuje za odpowiedź :)

9 odpowiedzi

+6 głosów
odpowiedź 27 kwietnia 2015 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)