Witam. Głowię się już od jakiegoś czasu nad kolizjami pomiędzy obiektami. Co nieco już wymyśliłem, ale liczę na jakieś naprowadzenie na odpowiedni kierunek ze strony osób, które siedzą w game-dev'ie trochę dłużej ode mnie. Otóż w moim projekcie wszystko co jest renderowane dziedziczy z klasy obiekt. Obecnie stanąłem przed problemem zaimplementowania kolizji. Konceptualnie rozumiem wszystkie mechanizmy jakie powinny zachodzić podczas kolizji, aczkolwiek nie jestem pewien jak się do tego zabrać. Jak na razie wpadłem na pomysł porównywania pozycji między każdym z obiektów, ale.. to rozwiązanie wydaje mi się strasznie nieoptymalne. W końcu jeśli obiektów będzie 1000 i tak dalej.. W każdym bądź razie cały problem dotyczy przestrzeni 2D. Jeżeli zmierzyliście się już z tego typu problemem to liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam. :)