• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wybór laptopa

Object Storage Arubacloud
0 głosów
520 wizyt
pytanie zadane 19 maja 2016 w Sprzęt komputerowy przez Noak Mądrala (5,900 p.)
Witam,

wiem że taki temat pojawiał się już wiele razy ale wydaje mi się że każdy trzeba dobrać na inny sposób.

Tak jak temat wskazuje chciałbym kupić laptopa lecz nie wiem jakiego wybrać. Przede wszystkim ma mi dobrze służyć na studiach (najprawdopodobniej informatycznych). A więc powinien dobrze się sprawdzać podczas programowania ale dobrze by było gdyby zapewnił trochę rozrywki (wystarczy jak pójdzie cs:go).

Nie wiem na co zwrócić uwagę przy wyborze gdyż zbytnio nie znam się na sprzęcie. Dlatego proszę o jakieś wskazówki lub propozycje sprawdzonych, polecanych laptopów.

Co do laptopów mam 2 pytania:
1. Lepiej kupić sprzęt z wgranym systemem czy wgrać samemu ??
2. Dowiedziałem się że dyski SSD znacznie polepszają pracę laptopa więc lepiej kupić z wbudowanym dyskiem czy dokupić go oddzielnie ?? A może jednak nie warto inwestować w dysk SSD ??

 

Z góry dziękuję za pomoc
komentarz 19 maja 2016 przez Noak Mądrala (5,900 p.)
Zamierzam przeznaczyć na niego do 2500 zł

6 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 19 maja 2016 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
Najlepszy laptop ze średniej półki to moim zdaniem lenovo g700, dobre wykonanie i parametry wystarczające żeby pograć w nowsze tytuły na około średnich ustawieniach. Odpowiadając: 1. To zależy, jeśli masz kupioną licencję Windowsa lub chcesz piracić to kupuj bez. 2. Dysk SSD znacząco przyspiesza rozruch systemu i ogólne działanie.
komentarz 19 maja 2016 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
Wybacz dopiero później zauważyłem twój komentarz odnośnie ceny :/
komentarz 19 maja 2016 przez Noak Mądrala (5,900 p.)