Cześć, próbuje stworzyć przycisk w SFML, problem w tym, że nie mogę wyświetlić tekstu [sf::Text] w oknie.
// Button.h
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <Windows.h>
#include "iostream"
class Button: public sf::Drawable, sf::Transformable
{
public:
Button(std::string text, sf::Font font, int characterSize, sf::Vector2f position);
private:
sf::Text text;
//sf::Texture texture;
//sf::Sprite sprite;
sf::Vector2f position;
virtual void draw(sf::RenderTarget &target,sf::RenderStates states) const;
};
// Button.cpp
#include "Button.h"
Button::Button(std::string text, sf::Font font, int characterSize, sf::Vector2f position)
{
Button::text.setString(text);
Button::text.setFont(font);
Button::text.setCharacterSize(characterSize);
Button::text.setPosition(position.x, position.y);
}
void Button::draw(sf::RenderTarget &target, sf::RenderStates states) const
{
states.transform *= getTransform();
target.draw(text);
}
// Wyświetlenie przycisku
private:
sf::Font font;
// ...
Button b("tekst", font, 30, sf::Vector2f(20, 20));
// ... while
window.draw(b);
Nie mam pojęcia co może być źle i dlaczego on się wyświetla. Czy może ktoś pokierować na odpowiednią drogę?
Robię to samo z sprite i wszystko działa, w czym może być problem? Nie wyświetla się żaden błąd - nic