• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gry PC zrobione w Javie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
6,490 wizyt
pytanie zadane 1 maja 2016 w Java przez Regolin542 Użytkownik (990 p.)
Witam. Chciałbym się spytać czy w Javie można robić (dobre) gry na PC. Jestem kompletnie zielony w Javie i nie wiem czy się wogóle da zrobić grę na PC. Licze na szybką odpowiedź

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 1 maja 2016 przez Mateusz11 Pasjonat (22,910 p.)
wybrane 1 maja 2016 przez Regolin542
 
Najlepsza

Java nie nadaje się do pisania gier, czego najlepszym przykładem jest MC. Jak chcesz pisać gry na PC, przejdź na C++ a potem SFML.

Z resztą sam poczytaj LINK

komentarz 1 maja 2016 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
Co to za bzdury o Javie. A wszystkie gry dla Symbianów i starych telefonów?
komentarz 1 maja 2016 przez niezalogowany

No właśnie Minecraft był przez Javę beznadziejnie zoptymalizowany, dlatego został przepisany w C#

A został? O.o 

komentarz 1 maja 2016 przez pietrzakacper Mądrala (7,480 p.)
Tutaj mogę się mylić. Nie jest ekspertem od Minecraft-a, po prostu tak gdzieś kiedyś przeczytałem. Wracając do Java i Gry. Oczywiście przy mało zaawansowanych tytułach nie ma znaczenia czy kod będzie napisany w Javie, C++, Pythonie czy czymkolwiek. Jednak autor pytania spytał o "dobre" gry PC, przez co można pomyśleć o większych tytułach które w zdecydowanej większości są robione w innych językach niż Java.
komentarz 1 maja 2016 przez niezalogowany

Tutaj mogę się mylić.

Tutaj na pewno się mylisz. 

komentarz 1 maja 2016 przez pietrzakacper Mądrala (7,480 p.)
W takim razie przepraszam :)
+1 głos
odpowiedź 1 maja 2016 przez writen Nałogowiec (29,060 p.)