Witam,
piszę, bo potrzebuję pomocy. Chciałbym zacząć wykonywać kopie pewnej porcji danych (automatycznie) do jakiegoś bezpiecznego miejsca (są to poufne dane moich klientów). Odpada korzystanie z usług OneDrive czy DropBox. Wymyśliłem, że można użyć zewnętrznego dysku USB i podłączyć go do Livebox 2.0, który posiadam (kopia wykona się jeśli jestem w zasięgu mojej sieci lokalnej). Byłoby super, gdyby backup odbywał się na zasadzie usługi OneDrive, tzn. każdy nowo dodany plik jest od razu wykrywany i update'owany. Do liveboxa, podłączony jest jeszcze mój sąsiad, który w normalnych warunkach może bez problemu podejrzy zawartość podpiętego dysku.
Założenia:
- program komp., który pozwoli na wykrywanie nowych plików w konkretnej lokalizacji i wykona update do dysku podłączonego do livebox'a.
- zabezpieczenie dysku - może zaszyfrowanie go.
Jakieś pomysły?