CircleTap
Jak tam twoja zręczność? A umiejętność skupienia? Może sprawdzimy, co?
CircleTap jest naszą kolejną produkcją. Tym razem w typowo mobilnych tapaczowych klimatach.
Zasady? No, nie nabij się na kolce... obręczy też radzę unikać, Tapnięcie = skok, przytrzymanie = slide ładujący mnożnik punktów. Jeżeli chesz być modny, to za kryształki możesz nabyć kilka nowych piłeczek.
UWAGA!
W sumie to jedyna taka okazja żeby ograć grę w dniu premiery! W ramach wdzięczności, towarzystwa dotrzymają wam bugi i glitche niewyłapane przez bystry wzrok naszych beta testerów. All inclusive! Jeszcze to czytasz? Jeżeli jesteś na tyle odważny żeby dobrnąć aż dotąd, może tak po koleżeńsku zasugeruję Ci zajrzeć w ranking? Próbując odpowiednio dużo razy może coś się stanie ;) Ale ciii.
TECHNIKALIA
Gra ze względu na niskie skomplikowanie powstała na frameworku Corona. W zasadzie nie licząc kolizji trójkąta , kontroli który kolec kiedy ma się pojawić i algorytmów kręcących wszystkim w kółko (sporo w tym matmy...wrrr) jest dosyć prosta. Największym problemem był chyba design, który zajął prawie dwa tygodnie. Jeżeli chcesz w przyszłości robić gry, dam Ci małą rade. Wszystko wcześniej zaplanuj w sposób do przesady pedantyczny i szczegółowy. Nawet takie rzeczy jak dobór kolorów potrafią uprzykrzyć życie. A... i planowany czas deweloperki pomnóż przez trzy ;)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MousyMind.CircleTap
market://details?id=com.MousyMind.CircleTap
FEEDBACK
Będzie nam niezmiernie miło usłyszećo bugach, błędach, niedoróbkach etc. Trzeba uczyć się na błedach. Jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, śmiało, daj znać na maila mousymind@gmail.com, bądź tutaj ma forum :)
PODZIĘKOWANIA
Poza naszą ekipą w prace włączyli się użytkownicy tego forum pomagając m.in. w wyborze kolorystyki, w szczególności użytkownik " pietrzakacper ", pomagający usprawnić gameplay i wyelminować błędy w początkowych fazach produkcji.