• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praca, staż podczas studiów? Zebranie doświadczenia? Czy jest taka możliwość?

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
2,277 wizyt
pytanie zadane 20 lutego 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Gustawson Nowicjusz (160 p.)
Witam! Przeglądam sobie to forum od jakiegoś czasu, aż sam postanowiłem założyć temat.

Jestem studentem trzeciego roku informatyki (dziennie), specjalizacje jaką wybrałem to sieci komputerowe. Na dzień dzisiejszy pracuje, na pół etatu, jednak nie jest to związane nic z moimi studiami.(często bywa tak, że prosto po uczelni jadę do pracy i wracam w nocy).

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, aby zakręcić się wokół firm związanych z branżą IT. Jednak jak czytam wymagania to odnoszę wrażenie, że jakbym poszedł gdzieś na rozmowę to bym się tylko i wyłącznie ośmieszył.

Nie powiem, że jestem złym studentem co prawda nie wyróżniam się jakoś na roku, ale egzaminy i przedmioty zaliczam raczej bez problemów w I terminach.