Witam!
Chciałbym zaprezentować państwu moją pierwszą "grywalną" grę w SFML-u.
Dzięki tej grze nauczyłem się jak ważne jest projektowanie kodu. Gdybym przed rozpoczęciem pisania zaprojektował kod odpowiednio to prawdopodobnie nadal bym ją rozwijał . Przez to, że zrobiłem tak, a nie inaczej, dodanie jakiejś nowej funkcjonalności do gry, typu edytor map wiąże się z całkowitą zmianą założeń kodu i tym samym przepisaniem około czterech tysięcy linii. Potraktujcie mój wywód jako apel do osób które dopiero zaczynają przygodą z programowaniem (tak jak ja, nie tak dawno ).
Sterowanie:
WSAD - poruszanie się, Shift - sprint, LPM - strzał, R - przeładowanie
Tutaj link do gry:
http://www4.zippyshare.com/v/4GP0RZ3e/file.html
A tu link do warsztatu:
http://warsztat.gd/projects/zombie_arena
Gdyby ktoś dostawał błędy o brakujących plikach .dll to proszę zainstalować:
https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=48145
A tutaj gameplay:
https://youtu.be/CcOu2_fUYzo
Parę screenów:
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc udzieloną na tym forum gdy tylko zmagałem się z jakimś problemem :)