Witaj,
nie wiem czy jest sens odpowiadać na to pytanie, ze względu na to, iż dodałeś je 23.01, ale okej, spróbujmy.
Czy twoja karta bezprzewodowa jest na pewno włączona? Czy połączenie bezprzewodowe jest włączone?
Sprawdź wchodząc do Panelu Sterowania/Centrum Sieci i Udostępniania/Zmień ustawienia karty sieciowej.
U mnie sytuacja wygląda następująco:
Sprawdź czy posiadasz włączone połączenie sieci bezprzewodowej, dodatkowo wyłącz wszystkie połączenia utworzone przez VirtualBox i usuń te, które sam utworzyłeś próbując naprawić problem.
Dodatkowo strzelam, że pracujesz na laptopie, wybacz ale miałem sporo takich sytuacji gdzie użytkownik ma przełącznik (wył/wł) karty bezprzewodowej, sprawdź czy taki posiadasz na obudowie komputera.
Na ten moment nie przychodzi mi więcej do głowy bo w pytaniu więcej opowiadania o kolegach, przygodach z systemami niż konkretów.