• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Odpowiedzi: piotrsz109

169
odpowiedzi
18
najlepszych odpowiedzi
0 głosów
odpowiedź 13 listopada 2017
Napisz własny serwer i client api. Oczywiście to nie będzie idealne rozwiązanie, ale dzięki temu pow
0 głosów
odpowiedź 13 listopada 2017
Musisz zdefiniować GUISkin lub GUIStyle. Wtedy robisz kod taki: public float playerscore = 0; pu
0 głosów
odpowiedź 12 listopada 2017
Możesz w Form1 dodać funcję, która będzie zmieniać to. Dzięki temu nie będzie wycieku danych.
0 głosów
odpowiedź 2 września 2017
Logowanie: https://www.youtube.com/watch?v=cU_Elsf67rU Co do serwera osobiście polecam Photon Netwo
0 głosów
odpowiedź 29 sierpnia 2017
Dodaj dla gracza i wroga collidery i użyj CharacterController. Poza tym powinieneś użyć do tego NavM
1 głos
odpowiedź 23 sierpnia 2017
Kod taki: void FixedUpdate(){ if(Input.GetKeyDown(KeyCode.Space) && GetComponent<Charac...
0 głosów
odpowiedź 23 sierpnia 2017
Masz dodany ten skrypt SceneSelect do obiektu tego samego co GameManager?
0 głosów
odpowiedź 21 sierpnia 2017
Jeśli to tylko dla ciebie moim zdaniem powinieneś zapisywać do pliku. Jest to wolniejsze ale utrzyma
0 głosów
odpowiedź 20 sierpnia 2017
Co do języka pozostaje tylko C# gdyż w Unity 2017 usuną możliwość kompilacji Skryptów w Boo i UnityS
1 głos
odpowiedź 20 sierpnia 2017
W Unity masz opcję build'a na Androida to nie rozumiem twojego problemu.
0 głosów
odpowiedź 12 sierpnia 2017
Tworzysz funkcję rekurencyjną. Dodaj argument np.: int i podasz 1 to wywoła Funcje1 jak
0 głosów
odpowiedź 10 sierpnia 2017
Zmień to:  void Start() //Wywołuję się przy starcie (1 raz na początku) { PS = ga
-1 głosów
odpowiedź 3 sierpnia 2017
MailItem to interface. Poczytaj: https://msdn.microsoft.com/en-us/library/office/aa210946(v=office...
0 głosów
odpowiedź 29 lipca 2017
Zwykłe rzutowanie nie działa?
0 głosów
odpowiedź 27 lipca 2017
BinaryWriter i Reader zmień na StreamReader i StreamWriter (System.IO) Zmień serializację na Json (
-2 głosów
odpowiedź 18 lipca 2017
W tablicy post możesz odwoływać się indexem (int) więc napisz pętle np: for($i=0;$<$_POST.Lengt
0 głosów
odpowiedź 15 lipca 2017
C# w przeciwieństwie do C++ jest językiem obiektowym. Ciekawy video kurs: https://www.youtube.com/pl
0 głosów
odpowiedź 13 lipca 2017
Pokaż kod.
0 głosów
odpowiedź 13 lipca 2017
Polecam: https://www.youtube.com/playlist?list=PLk5dbESAmUZh1cLITav0ZmDEqRujsPa93
1 głos
odpowiedź 12 lipca 2017
Używasz left: 150px co powoduje iż nie jest to wyśrodkowane. Powinieneś zastosować left: x% to powin

93,191 zapytań

142,206 odpowiedzi

322,042 komentarzy

62,518 pasjonatów

Advent of Code 2024

Top 15 użytkowników

  1. 3053p. - dia-Chann
  2. 2998p. - Łukasz Piwowar
  3. 2993p. - Łukasz Eckert
  4. 2970p. - CC PL
  5. 2930p. - Tomasz Bielak
  6. 2907p. - Łukasz Siedlecki
  7. 2890p. - rucin93
  8. 2584p. - Adrian Wieprzkowicz
  9. 2536p. - Mikbac
  10. 2485p. - Marcin Putra
  11. 2461p. - Michał Telesz
  12. 2418p. - Michal Drewniak
  13. 2156p. - Anonim 3619784
  14. 1733p. - rafalszastok
  15. 1650p. - Mariusz Fornal
Szczegóły i pełne wyniki

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...