• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Odpowiedzi: Jacek Rojek

28
odpowiedzi
3
najlepszych odpowiedzi
2 głosów
odpowiedź 25 kwietnia 2018
Asynchroniczny kod w Js mozesz pisac na wiele sposobow: 1 Callbacks  request.get({  }, ...
0 głosów
odpowiedź 8 kwietnia 2018
1. po co ci ten kod? `const users = Object.assign([], this.state.contacts);` 2. {name:name, email:...
0 głosów
odpowiedź 23 marca 2018
W ColliderFinder musisz mieć referencje do obiektu ktorego  PlayerMovement jest komponentem.
0 głosów
odpowiedź 18 marca 2018
transform.Translate(0f, pJumpHeight * Time.deltaTime, 0f);
0 głosów
odpowiedź 18 marca 2018
Zaimplementuj Google Analytics albo inny system analizy. Ewentualnie zduduj serwer i baze danych zeb...
1 głos
odpowiedź 15 marca 2018
const s1 =1 const s2 = 2 const getNextPlayer = (s1, s2) => { const random = Math.random() * (s1...
0 głosów
odpowiedź 13 marca 2018
Takie coś teraz czytam jest ok.
1 głos
odpowiedź 12 marca 2018
Odpowiedz na pierwsze pytanie masz w drogim, użyj Resources.Load() https://docs.unity3d.com/ScriptRe
1 głos
odpowiedź 9 marca 2018
jeśli używasz komponentu <Translate > do wyświetlania to jest to błędne podejście, komponenty
0 głosów
odpowiedź 21 listopada 2017
moze takie cos? https://codepen.io/JacekRojek/pen/BmrrLE const count = document.querySelector...
0 głosów
odpowiedź 22 listopada 2016
mozesz uzyc kompunenty takiego jak Effector - ten daje punktowe pole 2d.
0 głosów
odpowiedź 18 listopada 2016
Nie jest to intuicyjne rozwiazanie, ale dziala. Link
0 głosów
0 głosów
odpowiedź 5 listopada 2016
możesz zainstalować plugin do edytora teksu, który zrobi konwersje automatycznie przy zapi
0 głosów
odpowiedź 16 października 2016
jak ktos pisze dobrze skomentowany kod z deskryptywnymi nazwami to nie ma problemow typu "Co je...
0 głosów
odpowiedź 15 października 2016
Dokumentacja  
1 głos
odpowiedź 15 października 2016
Edit kod na szybko: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using Syste...
1 głos
odpowiedź 13 października 2016
Mozesz zamias funkcji zwracajacej void dac taka co wezmie parametr x i y i zwroci wartocs doubl...
1 głos
odpowiedź 12 października 2016
zawsze mozesz uzyc silnika jak np Unity
0 głosów
odpowiedź 10 października 2016
Ja bym to zrobil tak, moze cos przeoczylem ale dziala dla wszystkich podanych przypadkow: int...

93,599 zapytań

142,524 odpowiedzi

322,993 komentarzy

63,082 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...