• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Odpowiedzi: C☺ndzi

105
odpowiedzi
14
najlepszych odpowiedzi
1 głos
odpowiedź 25 września 2016
Na moje oko to wystarczy sprawdzić czy jest kolizja, i jesli jest to zagrać animację. Po zakończeniu
1 głos
odpowiedź 24 września 2016
Strefę dla ludzi "wybranych", do której aby się dostać należałoby przejść test na intelige
1 głos
odpowiedź 22 września 2016
Dla następnych ifów dopisz else, czyli tak: if(warunekA) {...}  else if (warunekB) {...} else i
1 głos
odpowiedź 17 września 2016
Prawym na belkę konsoli [tam gdzie jest tytuł, minimalizuj/maksymalizuj/zamknij] -> Właściwości -
0 głosów
odpowiedź 16 września 2016
Zamknij cały program w pętli (najłatwiej while(true)), wtedy po każdym "break;" z pierwsze
3 głosów
odpowiedź 2 sierpnia 2016
Z gry to utwory z Wiedźmina, a jakże, 3, a z filmu to z Mr. Robot.
0 głosów
odpowiedź 18 lipca 2016
Może zadziała, gdy zamiast "" dasz <>.
2 głosów
odpowiedź 11 lipca 2016
System clear jest tez po cout, może to przez to? @edit tak, na pewno przez to edit2: usun po cou
0 głosów
odpowiedź 11 lipca 2016
Zamień "s==..." na "s=...".
-1 głosów
odpowiedź 9 lipca 2016
Usuń class Paddle; w game.hpp.
0 głosów
odpowiedź 8 lipca 2016
A może spróbuj zmienne wrzucić do maina? Być może Sędzia nie lubi globalnych zmiennych. |edit Chy
1 głos
odpowiedź 7 lipca 2016
Zatrudnij hakerów niech mu shackują serwer z bazą danych w pracy, a zostawią tylko plik "wszyst
0 głosów
odpowiedź 6 lipca 2016
Raczej każdy robi tak jak mu wygodnie. Polecam trzymać się jednego stylu (na przykład prywatne pola
0 głosów
odpowiedź 4 lipca 2016
Pewnie antywirus blokuje plik, wyłącz go. Podaj jeszcze kod.
1 głos
odpowiedź 4 lipca 2016
"cout<<"plik nie istnieje"<<;" powinno być "cout<<"t
0 głosów
odpowiedź 25 czerwca 2016
Dodaj w plikach.h #pragmra once albo #ifndef NAZWAPLIKU_H (...) #endif. (z tego ifndef nie korzystam...
0 głosów
odpowiedź 25 czerwca 2016
Oczywiście, że tak. To wszystko "wyjdzie" w trakcie kodzenia ;). Ale dobrą metodą byłyby s
0 głosów
odpowiedź 20 czerwca 2016
A inicjujesz sprite'a? Tzn dajesz mu teksturę czy coś?
1 głos
odpowiedź 12 czerwca 2016
Switchować można tylko liczby lub char. @Update Oraz typy wyliczeniowe. (dzięki Damian11131 :))...
1 głos
odpowiedź 2 czerwca 2016
No to od strony kodu: - NIE PISZ WSZYSTKIEGO W MAINIE PROSZĘ - kod jest czytelniejszy, gdy w pliku

92,760 zapytań

141,684 odpowiedzi

320,470 komentarzy

62,104 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

...